جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از وضعیت نگران‌کننده شیوع بیماری کرونا در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر 233 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر هستند...
کد خبر: ۱۰۷۱۵۶
شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۸

فکرشهر: سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از وضعیت نگران‌کننده شیوع بیماری کرونا در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر 233 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر هستند.

به گزارش فکرشهر، دکتر احمد یزدان‌پناه اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته 81 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند که تست کرونای 23 نفر از مثبت اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون 26 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش مراقبت‌های ویژه کرونایی، 8 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.

دکتر یزدان‌پناه اظهار داشت: متأسفانه امروز 7 نفر از هم استانی‌های عزیزمان بر اثر بیماری کرونا فوت شده‌اند که از این تعداد 4 آقا با  84 و 76 (محل فوت بیمارستان شیراز)، 84 و 64 سال سن با سابقه بیماری زمینه ای قلبی، سرطان، مغزی، کلیوی و دیابت و 3 خانم با  91، 70 و 31 ( محل فوت بیمارستان نمازی شیراز) سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، سرطان و فشارخون به ثبت رسیده است.

وی بیان کرد: از مجموع موارد فوتی 3 نفر با 84، 76 و 31 سال سن  در بیمارستان های شیراز بستری بوده و فوت شده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته 64  بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای 21 مورد به کرونا مثبت، قطعی بوده است.

دکتر یزدان‌پناه افزود: تاکنون 2072 نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران، 30 بهمن 1400

بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۱ بیمار کووید - ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا، از دیروز تا امروز ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۲ هزار و ۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۶۲ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۹۲۵ هزار و ۴۸۵ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۴ هزار و ۷۹۸ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۴۵۸ هزار و ۶۲۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۴ هزار و ۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۶ میلیون و ۵۴۰ هزار و ۱۵۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۳۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۴۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر