جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۱۷۶
شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: اجرای طرح کتاب نمای در شهرستان دشتی این استان از کارهای ارزشمند فرهنگی است که می تواند الگویی بسیار خوب برای توسعه، ترویج و تشویق نویسندگان برای انتشار آثارشان باشد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالرحیم افروغ در بازدید از طرح کتاب نمای دشتی افزود: کتاب یکی از ارکان توسعه و پیشرفت در جوامع بشری است که نشان از جایگاه و نقش آن در راه موفقیت است و انسان همواره در همه مراحل زندگی از کتاب بهره کافی برده و توانسته به واسطه آن به دستاوردهای مهم و تاثیرگذاری برسد. 

وی اضافه کرد: دشتی از دیرباز همواره مهد فرهنگ، علم و ادب است و این مهم نسل به نسل به آیندگان نیز انتقال یافته که موجب متمایز شدن این شهرستان نسبت به دیگر مناطق استان بوشهر شده است.

افروغ بیان کرد: ایجاد کتاب‌ نما در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی ایده‌ای تحسین‌برانگیز و قابل تقدیر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: فرهنگ و هنر حوزه‌ای گسترده و تاثیرگذار در جامعه است که باید در ترویج آن تلاش مضاعف کرد. 

حمید زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی گزارشی از کتاب‌های چاپ شده در این شهرستان و آماری از نویسندگان و شاعران آن ارائه کرد. 

وی افزود: کتاب‌نمای مجموعه‌ای از کتاب مولفان این شهرستان است که با همکاری نویسندگان و شاعران به همت ایوب آشنا مدیر روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی تهیه و ایجاد شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر