پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اداره بازرسی ونظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: از15 اسفند 93 تا 15 فروردین جاری 18هزار و816 بازرسی از واحدهای صنفی این استان درطرح ویژه نظارتی نوروز انجام شد که منجر به تشکیل 745 پرونده با یکهزار و 155 مورد تخلف شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، ابولقاسم محمد زاده درگفت وگو با ایرنا افزود: ارزش تخلفات کشف شده به میزان پنج میلیارد و466 میلیون و 270 هزارو 384 ریال است که مشمول واحدهای تولیدی توزیعی و خدماتی شده است.
کد خبر: ۱۰۷۳۰
پنجشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۷

فکرشهر: رییس اداره بازرسی ونظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: از15 اسفند 93 تا 15 فروردین جاری 18هزار و816 بازرسی از واحدهای صنفی این استان درطرح ویژه نظارتی نوروز انجام شد که منجر به تشکیل 745 پرونده با یکهزار و 155 مورد تخلف شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ابولقاسم محمد زاده درگفت وگو با ایرنا افزود: ارزش تخلفات کشف شده به میزان پنج میلیارد و466 میلیون و 270 هزارو 384 ریال است که مشمول واحدهای تولیدی توزیعی و خدماتی شده است.

\n\n

وی اضافه کرد: درایام پایانی سال یکهزارو45 غرفه درقالب نمایشگاه بهاره دراستان بوشهر برپا شد که دراین نمایشگاه ها، اقلام مورد نیاز مردم با تخفیف 15 تا 20 درصد نسبت به قیمت بازار در اختیار مردم قرار گرفت.

\n\n

محمد زاده با بیان این که در طرح ویژه نظارتی نوروز 174 گشت مشترک با تعزیرات حکومتی و اماکن نیروی انتظامی صورت گرفته است ادامه داد: دراین مدت 701 مورد گزارش به ستاد خبری این سازمان رسید که از این تعداد 170 مورد منجر به تشکیل پرونده شد.

\n\n

وی بیان کرد: نظارت بر واحدهای اقامتی، اماکن تفریحی، فرهنگی و رستوران ها، دفاتر خدمات مسافرتی، گردشگری و حمل و نقل برون شهری و درون شهری نیز در طرح نظارتی نوروز بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوده است.

\n\n

رییس اداره بازرسی ونظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: درطرح نظارتی نوروز 94 یکهزار و181 مورد بازرسی از این اماکن صورت گرفت. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر