جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
دو استعفا در یک هفته؛
فکرشهر: استعفای شهرداران بوشهر و برازجان در حالی انجام شده که بهمن ماه سال گذشته نیز شهردار گناوه استیضاح و برکنار شده بود و در این مدت توسط سرپرستی اداره می شود . کارنامه ی خوبی نیز در ایام نوروز داشته است...
کد خبر: ۱۰۷۳۱
پنجشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱

فکرشهر: در پی اختلافات روی داده بین شورای شهر و شهردار بندر بوشهر، شهردار این شهر استعفا داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سعید آزادشهرکی شهردار بوشهر امروز، پس از چندین نشست‌ با برخی از اعضای شورای شهر بوشهر، متقاعد شد از سمت خود استعفاء دهد و موضوع را در نامه‌ای به شورای این شهر اعلام کرده است.

\n\n

سه شنبه شب هفته ی جاری، جلسه طرح سوال از شهردار بوشهر از سوی شورای این شهر برگزار شد و با توجه به سئوالاتی که در آن جلسه مطرح شده بود آزادشهرکی در آستانه استیضاح قرار داشت.

\n\n

قرار است درخواست استعفای آزادشهرکی در جلسه فوق‌العاده شورای شهر بوشهر مورد بررسی و هر چه سریع‌تر نسبت به انتخاب سرپرست تصمیم‌گیری شود.

\n\n

سعید آزاد شهرکی در سال 92 و از آغاز به کار فعالیت شورای چهارم  شهر بوشهر به عنوان شهردار مرکز استان انتخاب شده بود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، شهردار برازجان نیز روز سه شنبه هفته ی جاری، 18 فروردین ماه و در پی طرح سوال شورای شهر برازجان از شهردار، برای دومین بار در یک ماه اخیر از سمت خود استعفا داده بود. قرار درخواست استعفای ماشااله احمدی نیز در نشست روز شنبه، 22 فروردین ماه شورای شهر برازجان بررسی شود.

\n\n

استعفای شهرداران بوشهر و برازجان در حالی انجام شده که بهمن ماه سال گذشته نیز شهردار گناوه استیضاح و برکنار شده بود و در این مدت توسط سرپرستی اداره می شود . کارنامه ی خوبی نیز در ایام نوروز داشته است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر