جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: تشکل موسوم به انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در نامه‌ای به فرمانده کل سپاه پاسداران از سردار جعفری و سردار فیروزآبادی با ادبیاتی عجیب به واسطه حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران انتقاد کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر از انتخاب، در بخشی از متن این نامه آمده است:
کد خبر: ۱۰۷۳۴
پنجشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۳

فکرشهر: تشکل موسوم به انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در نامه‌ای به فرمانده کل سپاه پاسداران از سردار جعفری و سردار فیروزآبادی با ادبیاتی عجیب به واسطه حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران انتقاد کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از انتخاب، در بخشی از متن این نامه آمده است:

\n\n

 «...به نظر می رسد اصل حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای و دفاع از یکپارچگی نظام در مذاکره با بیگانگان، باعث به اشتباه افتادن برخی افراد در مواجهه با بیانیه (توافق نامه) لوزان سوئیس شده است. آن اشتباه راهبردی هم فتح الفتوح خواندن بیانیه لوزان و آن را حاصل مجاهدت دیپلماتیک دانستن است. براستی آیا این توافق نامه پیروزی بزرگ بود؟ آیا تن دادن به معاهده ای که طی آن امتیازات مافوق تصور در صنعت هسته ای -به ویژه نظارت های فراتر از پروتکل الحاقی و باز گذاشتن دست بیگانگان برای جاسوسی از مراکز نظامی- و در مقابل وعده نسیه و مبهم رفع تحریم ها داده شده، پیروزی بزرگ است؟

\n\n

به نظر ما حداقل مقامات نظامی کشور بایستی روبه روی این ابهامات موضع جدی بگیرند نه آنکه آن را تبریک هم بگویند. موضوعی که شوربختانه در نامه سوال برانگیز رئیس محترم ستاد کل نیروهای مسلح هم دیده شد و با بی تدبیری، موجب تنزل موضع کشورمان در مذاکرات گردید...»

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر