جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: همزمان با گرامیداشت مقام زن بیش از 250 برنامه با همکاری فرمانداری ها و دستگاههای اجرایی دراین استان برگزار می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، فاطمه دهقانی روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: این برنامه ها شامل 18 کارگاه آموزشی، 25 آیین تجلیل و تقدیر از بانوان فعال در عرصه های مختلف، همایش های میلاد کوثر و بازدید مسوولان استان از محیط های خاص فعالیت زنان است.
کد خبر: ۱۰۷۳۵
پنجشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۴

فکرشهر: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: همزمان با گرامیداشت مقام زن بیش از 250 برنامه با همکاری فرمانداری ها و دستگاههای اجرایی دراین استان برگزار می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فاطمه دهقانی روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: این برنامه ها شامل 18 کارگاه آموزشی، 25 آیین تجلیل و تقدیر از بانوان فعال در عرصه های مختلف، همایش های میلاد کوثر و بازدید مسوولان استان از محیط های خاص فعالیت زنان است.

\n\n

وی برگزاری جشن ریحانه النبی و تقدیر از 114 زن سرپرست خانوار استان، همایش زنان لرده دشتستان (زنان عشایر)، استفاده رایگان از پلاژ بانوان بوشهر با همکاری شهرداری در روز جمعه بیست ویکم فروردین، مشاهده رایگان فیلم در سینما کانون بوشهر با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و جشن بزرگ ویژه زنان خانه دار از سوی موسسه خیریه درسالن سینما کانون را از جمله دیگر برنامه های هفته زن در بوشهر عنوان کرد.

\n\n

وی در باره استفاده از پلاژ بانوان بوشهر بیان کرد: براساس بررسی های به عمل آمده، پلاژ بانوان شهرستان بوشهر نیازمند تعمیر و برطرف کردن مشکلات ساختاری است که استانداری ازاین طرح استقبال می کند و در انتظار مصوبه شورای شهر بوشهر هستیم.

\n\n

دهقانی اظهارکرد: با توجه به این که استان بوشهراز لحاظ امکانات فرهنگی و تفریحی ویژه بانوان کمبود هایی دارد برطرف کردن مشکلات پلاژ و تجهیز آن برای پاسخگویی به نیاز دختران و زنان ضروری است.

\n\n

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: درصورت راه اندازی سه دهکده گردشگری پیشنهادی استانداری در بوشهر، تنگستان و گناوه و دیلم بیشتر نیازهای تفریحی و فرهنگی مردم استان برطرف می شود.

\n\n

دهقانی ادامه داد: دراین صورت در برخی از شهرستان هایی که این امکانات نیز وجود ندارد با شهرداران مراکز این شهرستانها تفاهم نامه ای برای احداث پارک و استخر بانوان با همکاری بخش خصوصی منعقد می شود.

\n\n

وی یادآور شد: هم اکنون بازارچه دایمی برای بانوان کارآفرین در استان بوشهر وجود ندارد و بازارچه هایی که راه اندازی می شوند موقتی و مناسبتی هستند.

\n\n

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری بوشهر ادامه داد: هفته گرامیداشت مقام زن فرصت خوبی برای پرداختن به امور بانوان است و برنامه های این هفته باید به گونه ای طراحی و تدوین شود که زمینه ساز تکریم و تعالی بنیان خانواده باشد.

\n\n

دهقانی اظهارکرد: برنامه های روز زن با محور سلامت خانواده، توجه به مسایل بهداشتی، درمانی، نشاط و شادابی زنان تدوین شده است.

\n\n

وی گفت: ویژه برنامه های هفته گرامیداشت زن فقط برای بانوان شهری نیست و در تدوین این برنامه ها بانوان روستایی و عشایری به طور ویژه دیده شده اند.

\n\n

دهقانی سالروز میلاد فرخنده ریحانه آفرینش، کوثر قرآن، یاس نبوی، فاطمه زهرا (س) و ولادت با سعادت بزرگمرد تاریخ ایران امام خمینی (ره) و فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به زنان پرهیزگار، مومن و پاکدامن ایران زمین بویژه بانوان استان بوشهرتبریک گفت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر