شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر خبر داد: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ سه شنبه 3 اسفند ماه، 219 نفر است...
کد خبر: ۱۰۷۳۶۸
سه‌شنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۷

فکرشهر: سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر خبر داد: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ سه شنبه 3 اسفند ماه، 219 نفر است.

به گزارش فکرشهر، دکتر احمد یزدان پناه اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 61 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌ شده‌اند که ابتلای 9 مورد از آن‌ها به کرونا مثبت، قطعی بوده است.
افزایش بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه

وی با اشاره به اینکه اکنون 27 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: متاسفانه از مجموع موارد بستری در بخش‌ مراقبت‌های ویژه کرونایی، 15 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.

دکتر یزدان پناه درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده، بیان کرد: متاسفانه امروز 2 مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا 2 خانم با 93 سال سن با سابقه بیماری مغزی و 67 سال سن بدون سابقه بیماری در استان بوشهر به ثبت رسید.

آخرین آمار کرونا در ایران، ۳ اسفند ۱۴۰۰

بنابر اعلام وزارت بهداشت، متاسفانه طی شبانه روز گذشته در کشور ۲۲۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و در همین بازه زمانی ۲۲هزار و ۷۳ بیمار دیگر نیز شناسایی شدند.

به گزارش انتخاب، از دیروز تا امروز ۳ اسفندماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۲ هزار و ۷۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۳۹۹ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۹۸۳ هزار و ۶۳۵ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۵ هزار و ۴۹۹ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۵۳۹ هزار و ۷۸۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۹۱۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۶ میلیون و ۷۸۰ هزار و ۸۶۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۳۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۴۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر