سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۴۱۷
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۸

فکرشهر: فرماندار دشتستان با اشاره به استقرار بیشترین تعداد تعاونی‌های استان بوشهر در این شهرستان، گفت: حمایت ویژه وزارت خانه کار و رفاه اجتماعی از تعاونی‌های دشتستان ضروری است.

به گزارش فکرشهر ازایسنا، صادق بوستانی در دیدار با با معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حمایت از شرکت تعاونی و احیا تعاونی مرزنشینان در استان بوشهر را موضوع مهمی دانست و اظهار کرد: با توجه به دغدغه دولت در بحث معیشت مردم اهمیت کمک به شرکت تعاونی‌ها و احیا تعاونی مرزنشینان می‌تواند بخشی از مشکلات مردم را برطرف کند.

وی اضافه کرد: شهرستان دشتستان دارای بیشترین شرکت تعاونی در استان بوشهر است که در حوزه کشاورزی و خدماتی و بانوان فعالیت دارند؛ با توجه به مطالعاتی و بازدیدهای انجام شده حمایت ویژه حوزه تعاون وزارت خانه از آنها ضروری است.

فرماندار دشتستان تصریح کرد: تعاونی‌ها بهترین موقعیت برای اجرای عدالت اجتماعی و اقتصادی و کاهش فاصله طبقاتی محسوب می‌شوند و می‌توانند در تولید ملی کارآفرینی و اشتغال مشارکت کنند.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیز در این نشست گفت: نگاه دولت در بحث تعاونی‌ها با رویکرد آسیب شناسی و باز تعریفی جدید در سطح کشور عملیاتی خواهد شد.

مهدی مسکنی با تاکید بر راه اندازی و احیای تعاونی مرزنشینان و سایر تعاونی‌ها در سطح استان‌ها به ویژه استان‌های مرزی در جهت رفاه اجتماعی و تقویت معیشت مردم دولت گامی بلند برداشته است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به موقعیت استراتژیک استان بوشهر تعاونی‌ها می‌توانند در حوزه اشتغال و کارآفرینی نقش آفرینی کنند و به تعاونی و احیا آن ها کمک‌های لازم انجام خواهیم داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر