پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۴۶۵
پنجشنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

فکرشهر: فرماندار دشتستان در سفر ۲ روزه به تهران با معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری دیدار و مطالبات مردمی استان در سفر اخیر رئیس جمهور را پیگیری کرد.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، صادق بوستانی در دیدار با سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری اظهار کرد: نگاه دولت به جوانگرایی و بیانیه گام دوم انقلاب بسیار امیدوار کننده است و فعالیت های خوبی در حوزه محرومیت زدایی و اشتغال و تامین مسکن جوانان شروع شده که نیازمند کمک دولت است.

وی با اشاره به اینکه دولت نگاه ویژه در حوزه مختلف به استان بوشهر داشته باشد، اضافه کرد: بوشهر یکی از استان‌های مهم و استراتژیک کشور است که امیدواریم دولت در تامین اعتبار مصوبات سفر بوشهر را ویژه لحاظ کند و با حمایت از مناطق محروم شاهد تحولات خوبی در استان باشیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری نیز در این نشست ضمن تاکید بر اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور به استان و با اشاره به موضوعات مطرح شده از سوی فرماندار دشتستان برای پیگیری مسائل و مشکلات استان قول مساعد داد.

فرماندار دشتستان در این دیدار از آخرین مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان و شهرستان دشتستان و پیگیری های انجام شده در این باره گزارش ارائه داد و خواستار تسریع در تخصیص اعتبارات شد

طرح ها و پروژه‌های راه آهن بوشهر شیراز و سد دالکی و بیمارستان دشتستان و طرح های عمران شهری و روستایی استان و بهداشت و درمان و کشاورزی و رشد شاخص های توسعه استان از دیگر موضوعاتی بود که در دیدار فرماندار دشتستان با معاون رئیس جمهور مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر