جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۶۲۹
شنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۹

فکرشهر ـ محمد محمدزاده فرد: در نشست شورای اداری دشتستان که پیش از ظهر امروز ـ شنبه ۷ اسفندماه ۱۴۰۰ ـ با حضور مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر برگزار شد، بخشداری جدید، برای سرپرستی بخش مرکزی شهرستان معرفی شد.

به گزارش «فکرشهر»، در این نشست، که از خدمات «ناهید دشتی» تقدیر و «هادی عدالت» به عنوان سرپرست جدید بخشداری مرکزی شهرستان دشتستان معرفی شد، سرپرست فرمانداری گفت: از ابتدای کار در فرمانداری، همه افراد از من انتظار داشته اند و خود من نیز بر این باور بوده ام که باید از ظرفیتی که در تهران دارم استفاده کنم.

صادق بوستانی اظهارداشت: معتقدم که فرماندار باید توانش در حد استاندار باشد و پشت میز نشستن فایده ای ندارد و در سفر به تهران مواردی را پیگیری کردم.

وی بیان داشت: جلسه ای با آقای «جمالی نژاد»، معاون عمرانی وزیر کشور، داشتم که رسانه ای نکردم و قرار است گزارش کاملی از مشکلات و موارد مورد نیاز شهرداران شهرستان آماده کرده و در سفر بعد به وی ارائه دهم؛ همچنین، جلسه با آقای «نیکزاد» داشتم و به واسطه ارتباط نزدیک ایشان با دولت خواستم که دولت نگاه ویژه ای به دشتستان داشته باشد.

بوستانی ادامه داد: این نشست، مراسم تکریم خانم «دشتی» است که در این چند سال زحمات زیادی برای بخش مرکزی کشیدند و از ایشان تشکر می‌کنم؛ همچنین مراسم معارفه آقای «عدالت» است که از فرزندان شهدا است و نگاه دولت اعتماد به جوانان است و برای وی آرزوی موفقیت دارم.

مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر نیز در این نشست گفت: تغییرات مدیریتی امری عادی است و هر چند وقت یک بار لازم است که خونی جدید در کالبد ادارات دمیده شود.

جواد لقمان زاده بیان داشت: افراد حاضر در جلسه در نظامی در حال خدمت هستند که دانشگاه های خارجی که تبلیغ کننده نظام آمریکایی هستند ایران را به عنوان هفتمین کشور سیستماتیک برای اداره کشور معرفی کرده اند.

وی گفت: خوشحالیم که مراسم تودیع بانویی چشم و دست پاک، مومن و متدین را برگزار و فردی از خانواده معظم شهدا را به سمت بخشدار مرکزی منصوب می‌کنیم.

لقمان زاده خطاب به بخشدار جدید اضافه کرد: آقای عدالت، شما از امروز مسوول بخش مرکزی هستید و نماینده دولتی هستید که عدالت خواهی از شعارهای آن است و نماینده استانداری هستید که گفتند من سردار نیستم و سرباز هستم.

وحیدی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی دشتستان نیز در این نشست گفت: باید قبل از آن که به حساب ما رسیدگی شود خودمان به حساب خودمان رسیدگی کنیم چون در فردای قیامت از ما پرسیده می‌شود.

وی اضافه کرد: باید تشکر کنم از سرپرست فرمانداری دشتستان که در این مدت کوتاه عملکرد بسیار خوبی داشته است.

ناهید دشتی ـ بخشدار سابق مرکزی دشتستان ـ نیز در این جلسه گفت: خرسندم که ۴۷ ماه از خدمتم را در میان مردم عزیز بخش مرکزی دشتستان سپری کردم.

وی افزود: سعی ام در همه حوزه ها این بود که وظیفه ام را به نحو احسن انجام دهم و برای جلب رضایتمندی مردم خدا را گواه می‌گیرم که از هیچ کوششی فروگذار نکردم.

بخشدار جدید مرکزی دشتستان نیز با قدردانی از همه افرادی که کمک کردند خصوصا استاندار، اظهارداشت: تمام توان خود را برای خدمت به کار خواهم بست.

هادی عدالت اضافه کرد: موارد مختلفی از وظایف و کارهایی که به عنوان بخشدار باید انجام دهم تهیه کرده ام که آنها را انجام خواهم داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر