جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۶۷۲
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی به نیازهای مردم تنگستان در حوزه بهداشت درمان توجه بیشتری کند.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی عصر شنبه در نشست با معاونین علوم پزشکی استان بوشهر ضمن بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم فرمانداری توجه به بخش بهداشت و درمان است، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی به نیازهای مردم در حوزه بهداشت درمان توجه بیشتری کند، چون مردم به ما مراجعه کرده و انتظار دارند مشکلات درمانی آنان در شهرستان رفع شود و توقع آنها نیز به حق است.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه تا جایی که در توان فرمانداری باشد، آمادگی داریم تا همکاری لازم را با دانشگاه برای رفع مشکلات بهداشت و درمان تنگستان انجام دهیم، اضافه کرد: در بیمارستان امام حسین (ع) اهرم زیر ساخت‌هایی همچون پانسیون برای جذب پزشکان مورد نیاز احساس می‌شود.

وی بیان کرد: امروزه بسیاری از شهرستان‌ها از نظر امکانات درمانی، بعضاً از خود بوشهر نیز بالاتر هستند، اما ما این تفاوت را در تنگستان احساس نمی‌کنیم.

لطفی با بیان اینکه امیدوارم در این دوره توجه ویژه ای به بحث مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان شود، خاطرنشان کرد: سلامت، ستون اصلی زندگی مردم می‌باشد و ما می‌خواهیم در کنار بهداشت و درمان، در جهت ارتقا سلامت مردم نیز قدم برداریم.

مقام عالی دولت در خصوص درمانگاه بوالخیر در بخش دلوار شهرستان یادآور شد: با توجه به وضعیت و نیاز موجود در آن منطقه، نیاز هست که پزشکان بیشتری به این درمانگاه اضافه شوند، ما پزشکانی تنگستانی داریم که در شهرهای دیگر مشغول کار هستند و باید آنها را جذب کرده تا مردم مشکلات درمانی کمتری داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه همه ما سربازی در خدمت مردم هستیم و باید تلاش کنیم تا خدمت بهتر و مناسب‌تری به مردم ارائه شود، افزود: مدیران دانشگاه علوم پزشکی در محل‌های مختلف زیر مجموعه خود بازدید کنند و از نزدیک مشکلات را مشاهده و با مردم صحبت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر