پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۶۹۴
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۴

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به نامساعد بودن شرایط و مواج و متلاطم بوده خلیج فارس، دریانوردان بوشهری باید تا روز سه شنبه دهم اسفند از دریاروی اجتناب کنند.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز تا روز سه شنبه به سبب وزش بادهای شمالی، دریا بویژه سواحل و فراساحل مرکزی و جنوبی استان بوشهر مواج و متلاطم خواهد بود.

وی بیان کرد: همچنین از روز پنجشنبه هفته جاری با ورود یک سامانه بارشی به استان بوشهر تا اوایل هفته آینده در برخی نقاط این استان بارش باران گاهی رگبار پراکنده همراه با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: اطلاعات تمکیلی پیرامون سامانه بارشی یاد شده روزهای آینده اطلاع رسانی می‌شود.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط با مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.
مساعدی گفت: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمال با سرعت ۱۰ تا ۳۴ گاهی ۴۰ کیلومتر درساعت و روی دریا در سواحل مرکزی و جنوبی ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر، در مناطق مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول ساعت ۴۰ :۰۰، مد اول ۰۷:۴۶، جزر دوم ۰۹:۳۹ و مد دوم ۱۷:۲۵ خواهد بود.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان با ۳۳ و اهرم، جم و خورموج با ۱۳ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر