پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۷۶۳
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۷

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تاکید و توصیه کردند، رمز استمرار انقلاب اسلامی اسلامی است و همه وظیفه داریم در عمل به آن مجدانه بکوشیم.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی یکشنبه شب در آیین افتتاح مسجد خیرساز "عصمت " روستای شول این شهرستان افزود: در طول چهار دهه عمر انقلاب اسلامی تلاش ها و کارهای بسیار ارزشمندی در کشور صورت گرفته است که باید آنها را بخوبی اطلاع رسانی کنیم.

وی اظهارکرد: با توجه به اینکه دشمنان تلاش دارند، خدمات مسئولان را که در چهار دهه انقلاب انجام شده است کمرنگ در جامعه القا کنند، همه وظیفه داریم جهاد تبیین را در مقابله با آنها در دستور کار قرار داده و عملیاتی کنیم.

امام جمعه گناوه گفت: خدمات نظام  باوجود تحریم های ظالمانه و مشکلات اقتصادی را نباید نادیده بگیریم و از آنها غفلت نشود.

رکنی حسینی به نقش مساجد اشاره کرد و افزود:  در قرآن کریم ۲۸ بار لفظ مسجد که نماد دین اسلام است تکرار شده و مکانی مقدس برای مبارزه با دشمن درونی و بیرونی است.

وی بیان کرد: پیامبر گرامی اسلامی حضرت محمد(ص) بعد از هجرت از مکه به مدینه اولین کاری را که انجام داد، ساخت مسجدی به نام قبا بود.

امام جمعه گناوه باتقدیر از خیر احداث کننده مسجد روستای شول  افزود: احداث مسجد کار بسیار ارزشمندی است که ثواب اخروی و دنیوی دارد و به عنوان یک پایگاه فرهنگی می تواند جوانان ما را در برابر توطئه ها و دسیسه های فرهنگی دشمن واکسینه کند.

وی  ادامه داد: حضور پررنگ جوانان در مساجد امروز وظیفه سنگین و سترگی بر ما است که باید در این زمینه مجدانه تلاش کنیم.

بانی مسجد "عصمت" روستای شول گناوه گفت: این مسجد توسط بانوی خیر عصمت طاهری بنا نهاده شده  و به پاس این حرکت ارزشمند نام ایشان برای مسجد انتخاب شده است.

احمد ملک زاده افزود: این خیر در ساخت مسجد نزدیک به سه میلیارد تومان هزینه کرده است.

وی اظهارداشت: باتوجه به اینکه مسجد در  زلزله امسال دچار خسارت و ترک خوردگی شده است از متولیان امر انتظار داریم  اعتبار برای بازسازی آن  اختصاص دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر