جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۷۶۶
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۹

فکرشهر: شاهین بندر عامری با تساوی مقابل نود ارومیه صدرنشینی خود را در گروه دو لیگ دسته دو کشور حفظ کرد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، هفته چهاردهم لیگ دسته دو فوتبال کشور امروز در گروه دو پیگیری شد که در حساس‌ترین دیدار این گروه دو تیم شاهین بندرعامری تنگستان و نود ارومیه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف هم رفتند که نبرد دو تیم برنده‌ای نداشت تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.
 
این دیدار در حالی از حساسیت خاصی برخوردار بود که با توجه به اتفاقات حاشیه‌ای دور رفت و حکم کمیته انضباطی که شاهینی‌ها را سه بر صفر بازنده کرده بود، این دیدار تحت تأثیر آن اتفاقات قرار گرفته بود.
 
شاگردان مهدی کریمیان در تیم فوتبال شاهین عامری بازی را در ابتدا خوب شروع کردند و با گل دقیقه ۱۷ آرمین مصطفوی از حریف خود جلو افتادند، ولی پس از گل این تیم، نود ارومیه بود که نبض بازی را در دست گرفت و اجازه بازی‌سازی را به میزبان صدرنشین خود نداد تا اینکه موفق شدند در دقیقه ۳۱ توسط جواد رمضانی به گل تساوی دست پیدا کنند و نیمه اول بازی با همین نتیجه به پایان رسید.
 
در شروع نیمه دوم شاهین بندرعامری برای کسب سه امتیاز تلاش زیادی کرد، ولی نداشتن تاکتیک مناسب برای طراحی حملات باعث شد سفیدپوشان بوشهری نتوانند دروازه حریف خود را دوباره باز کنند و در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا شاهین عامری در جبران نتیجه دور رفت ناکام بماند.
 
شاهین بندرعامری تنگستان با این تساوی ۲۷ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول لیگ دسته دوم کشور، در گروه دو این رقابت‌ها حفظ کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر