چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۷۷۵
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۹

فکرشهر: فرماندار دشتی استان بوشهر گفت: هشت کمیته استقبال از مسافران نوروزی در این شهرستان تشکیل شده است و برای اسکان وخدمات رسانی به گردشگران آمادگی کامل وجود دارد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علی بحرانی روز دوشنبه در جلسه ستاد خدمات مسافران نوروزی دشتی افزود: در راستای خدمت رسانی به مسافران نوروزی هشت کمیته اسکان، فرهنگی، پشتیبانی، امنیتی و انتظامی، بهداشت و سلامت، تنظیم بازار، امدا د و نجات و برپایی نمایشگاه در این شهرستان تشکیل شده است.

وی به ظرفیت های دشتی برای استقبال از مسافران  و گردشگران در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: این شهرستان با داشتن مناطق کوهستانی و طبیعی و رودخانه های دائمی جاری مانند باغان، دشت پلنگ و مند و آثار باستانی و تاریخی  مانند کلات مند، آتشکده یا نیایشگاه مند، قلعه دختر لاور ساحلی، عمارت شیرینه و قلعه محمد خان دشتی، قلعه داراب خان شنبه، مسجد و حسینیه تاریحی رئیس محمد درازی، حسینیه میرزای خورموج ظرفیت و جاذبه های بسیار خوبی برای گردشگران نوروزی است.

فرماندار دشتی تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی این شهرستان اقدامات لازم را برای سفر مسافران نوروزی انجام داده و شرایط برای سفر گردشگران آماده است.

وی اضافه کرد: مدارس، سالن‌های ورزشی و مهمانسراهای دولتی و بوستان‌های شهرداری های خورموج، کاکی، شنبه و بادوله شهرستان آماده پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی است.

فرماندار دشتی بر ضرورت بازرسی و نظارت مستمر کمیته تنظیم بازار و بهداشت ستاد تسهیلات سفر به صورت شبانه روزی برای تامین نیازمندیها و کالاهای اساسی شهروندان و مسافران نوروزی و تعیین نانوایی های کشیک در همه نقاط شهرستان تاکید کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر