پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۷۹۱
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

فکرشهر: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: عملیات جست و جو و امداد هوایی و دریایی برای نجات سه صیاد تنگستانی که از روز گذشته در آب‌های خلیج فارس ناپدید شده اند، ادامه دارد.

به گزارش فکرشهر، جهانگیر دهقانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این صیادان روز یکشنبه با یک فروند قایق صیادی از بندر عامری شهرستان تنگستان عازم بندر دیر شدند اما هنوز بازنگشته و ناپدید شده اند.

وی اضافه کرد: عملیات جست و جو برای یافتن و و نجات این صیادان با شناورهای ناجی و بالگرد از صبح امروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر یادآور شد: در عملیات دریایی شناورهای ناجی اداره کل بنادر و دریانوردی، منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از عسلویه شرکت دارند.

وی بیان کرد: همچنین در عملیات جست وجو و امداد و نجات هوایی نیز بالگردهای سپاه و منطقه ویژه اقتصادی پارس و جایروپلن اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر مشارکت دارند.

دهقانی اظهار کرد: تا لحظه اعلام خبر هنوز ردی از صیادان پیدا نشده وعملیات جست و جو و نجات دریایی تا یافتن صیادان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر