چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۸۳۴
سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲

فکرشهر: معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر گفت: عملیات جست و جو و امداد هوایی و دریایی برای نجات سه صیاد تنگستانی که از روز یک‌شنبه هفته جاری در آب‌های خلیج فارس ناپدید شده اند ادامه دارد.

به گزارش فکرشهر، محمد تقی ایرانی روز سه‌شنبه  به ایرنا گفت: همانگونه که اطلاع رسانی شده سه نفر از صیادان منطقه تنگستان با وجود هشدارهای هواشناسی و دریابانی و در شرایط نامساعد دریا از بندر تنگستان خروج کرده و براساس اطلاعات به دست آمده به بندر برنگشته اند.

وی اظهار کرد: از همان لحظه اعلام خبر با پی‌گیری‌های لازم از سوی شناورهای دریابانی، اداره بنادر و دریانوردی، منطقه چهارم دریایی سپاه و اعزام بالگرد تجسس از سوی فرماندهی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بوشهر، منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و حتی شناورهای محلی؛ عملیات تجسس در دستور کار قرار گرفت.

ایرانی یادآور شد: این درحالی است که به واسطه ناپایدار بودن وضعیت جوی تا این لحظه هنوز خبری از یافتن صیادان مورد نظر به دست نیامده و عملیات جستجو کماکان ادامه دارد.

صیادان تنگستانی یکشنبه   با یک فروند قایق صیادی از بندر عامری شهرستان تنگستان عازم بندر دیر شدند اما هنوز بازنگشته و ناپدید شده اند.

عملیات جست و جو برای یافتن و و نجات این صیادان با شناورهای ناجی و بالگرد از صبح روز دوشنبه آغاز و همچنان با حضور ۵۰ قایق از حوزه دریایی دیر ادامه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر