پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۸۴۰
سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰

فکرشهر: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان اینکه در سال جاری ۲۳۰ نفر از جوانان جویای کار شهرستان عسلویه جذب کار شده‌اند، گفت: با وجود مشکلات و تنگناها تلاش داریم تا جوانان بیشتری جذب شرکت های مستقر در این منطقه شوند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سخاوت اسدی روز دوشنبه در نشست رسانه و صنعت با حضور عباس محمدیان رییس سازمان بسیج رسانه کشور در عسلویه، افزود: تفاهمنامه بین بسیج و صنعت در راستای همکاری و تعامل بیشتر و تقویت رسانه و صنعت منعقد شده است.

وی همدلی صنعت و رسانه را ضروری دانست و افزود: امروز صنعت با رسانه ارتباط تنگاتنگی دارد و اگر ایرادی در صنعت وجود دارد با همکاری و همدلی، قابل حل است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خاطرنشان کرد: امروز با وجود همه تهدیدها و گرفتاری ها، جمهوری اسلامی در میدان مشترک گازی پارس جنوبی، اقدامات خوبی انجام داده است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری ۱۴۸ میلیارد دلار در منطقه، ادامه داد: اکنون منطقه عسلویه ۴۵ درصد بنزین و ۷۰ درصد گاز کشور را تامین می کند و حدود ۷۰ هزار نفر در این منطقه مشغول به کار هستند.

عباس محمدیان صبح دوشنبه برای حضور در همایش رسانه و صنعت و دیدار با اصحاب رسانه جنوب استان بوشهر وارد شهرستان عسلویه شد. 

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در بدو ورود به عسلویه مورد استقبال مهندس سخاوت اسدی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس قرار گرفت. 
 
محمدیان در اولین برنامه خود با شهدای خوشنام تجدید میثاق کرد.

بازدید از تاسیسات پارس جنوبی از دیگر برنامه‌های رئیس بسیج رسانه کشور در این سفر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر