جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۸۸۶
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۹

فکرشهر: سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر خبر داد: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ چهار شنبه 11 اسفند ماه، 147 نفر است.

به گزارش فکرشهر، احمد یزدان پناه اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 39 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌ شده‌اند که ابتلای 8 مورد از آن‌ها به کرونا مثبت، قطعی بوده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون 24 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: متاسفانه از مجموع موارد بستری در بخش‌ مراقبت‌های ویژه کرونایی، 18 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.

دکتر یزدان پناه درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده، بیان کرد: متاسفانه امروز 3 مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا 2 آقا با 63  سال سن با سابقه بیماری زمینه ای فشار خون و 90 سال سن بدون سابقه بیماری و  خانمی 71 ساله با سابقه بیماری قلبی در استان بوشهر به ثبت رسید.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته 46 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای 15 مورد به کرونا مثبت، قطعی بوده است.

دکتریزدان پناه افزود: تا کنون 2102  نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

وی خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع پاندمی کرونا در کشور تاکنون 102138  نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران/ فوت ۲۰۳ نفر دیگر / شمار بیماران شناسایی شده جدید به ۶ هزار نفر کاهش یافت

بنابراعلام مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۶۲۳۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و همچنین ۲۰۳ تن جانباختند.

از دیروز تا امروز ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۲۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۷۲ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۷۵ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۷ هزار و ۲۶۷ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۶۷۸ هزار و ۷۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۴ هزار و ۶۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۷ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۴۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۸۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۸۷ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۷۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر