شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۸۹۴
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸

فکرشهر: جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: حماسه‌های دفاع مقدس در جزیره خارگ باید تبیین شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، سردار عبدالرضا دشتی ظهر چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی راهیان نور دریایی اظهار کرد: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه ماست و از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی تصریح کرد: بایستی با هم افزایی و برطرف کردن موانع، شرایط را برای تحقق این رزمایش عظیم فرهنگی در جزیره خارگ که به تعداد روزهای جنگ بمباران شده و به راستی نماد پایداری و مقاومت است، فراهم سازیم.

دشتی افزود: انتظار این است تا همه ظرفیت‌ها برای برپایی اردوی راهیان نور به کار گرفته شود و با در نظرگیری وجه الهی آن و توجه خاصه شهدا، با رویکردی کیفی نسبت به برپایی ویژه برنامه‌ها و نمایشگاه‌ها، نسبت به برپایی آن اقدام کنیم.

جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: راهیان نور برکات فردی و اجتماعی زیادی داشته است که یکی از آنها، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست. اردوهای راهیان نور به معنای واقعی احیاکننده فرهنگ شهادت، مقاومت و به شکل کلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی هستند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین نیازهای یک نظام، انسجام نیروهای همفکر از لحاظ عده و عده است. این مسئله به خوبی در مناطق سرزمین نور قابل مشاهده است چنانکه در سالیان گذشته شاهد تحقق شایسته این مهم در جزیره مقاوم و سرافراز خارگ بوده‌ایم.

دشتی تاکید کرد: جزیره‌ای که به تعداد روزهای جنگ دو هزار و ۸۳۸ بار در دو هزار و ۸۸۸ روز جنگ بمباران شد اما لحظه‌ای از پا نایستاد تا امروز در رزمایش عظیم فرهنگی راهیان نور هم‌وطنانمان شاهد گوشه‌ای از رشادت‌ها و معجزه خداوندی که خارگ را استوار نگه داشت باشند.

ترویج حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور

بخشدار ویژه خارگ نیز افزود: جزیره خارگ در هشت سال دفاع مقدس به عنوان یکی از مراکز حساس و تأمین کننده حیات اقتصادی کشور به شمار می‌رفت.

محمدرضا دشتی زاده افزود: با هم افزایی و هم گرایی صورت گرفته در جزیره در سالیان گذشته در ترویج حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور در جزیره خارگ که شایسته تقدیر است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: اردوهای راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی تربیتی و تجربه موفق جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است که موجب تقویت روحیه همدلی و همبستگی در جامعه می‌شود.

نظرات بینندگان
حمزه شنوئی
|
-
|
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
متاسفانه از خارگ فقط استفاده ابزاری میشود وبرای همان زمان نامش برده میشود مثل الان که برنامه راهیان نور درراه وفردا دوباره خارگ رها‌میشود با مشکلات خودش وخبری از آقای دشتی نیست بنابراین  فکر اساسی کنید برای خارگ ۲۸۸۰ بار حتی یک روز سودش شامل مردمش نشد ونمیشود. خدانگهدارتان
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر