جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۰۰۰
جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۲

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت:به آینده انقلاب بسیار امیدوارم و اگر به راه شهدا،  وفادار و با تلاش و مجاهدت مثل روزهای اول انقلاب با همان انگیزه ها و اراده ها از نظام اسلامی دفاع کنیم   یقین بدانید که نظام روز به روز مقتدرتر پیش خواهد رفت.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت بندر گناوه افزود: اگر همه حوادثی که در جهان اتفاق می افتد مرور کنیم ،  نتیجه آن تضعیف و فروپاشی ابرقدرت ها و قدرت های غیردینی و مذهبی و  شکل گیری و  توانمندشدن هرچه بیشتر نظام و انقلاب اسلامی ایران است.

وی اظهارداشت: امروز دنیا فهمیده که اگر جمهوری اسلامی و   رهبری و رئیس جمهور وعده حمایت از کشوری و مردمی را داد به آنها وفادار خواهد ماند اما آمریکا وفادار نیست و فقط به دنبال منافع خودش بوده و فرتوت شده است.

استاندار بوشهر افزود: مطمئن باشید  به برکت خون شهدا و زحمات رزمندگان ،رهبر انقلاب و امام راحل و مردم ، نظام استوار و ماندگار خواهد ماند و جبهه باطل رفتنی است.

وی با بیان اینکه انقلاب و نظام قدرتمند و توانمند است و اراده خدا براین است که نظام به راهش ادامه دهد.گفت:  باید به راه  شهدا ،امام (ره) و رهبر انقلاب وفادار و مدیون و مرهون خون پاک شهدای والامقام باشیم.

استاندار بوشهر اظهارداشت: خداوند روز به روز  دشمنان را  ضعیف و انقلاب اسلامی  را قوی تر می کند.

وی گفت:  همانگونه که شاهد فروپاشی شوری بودیم در عمر خودمان نیز شاهد فروپاشی آمریکا و قدرت های  غربی و ناتو خواهیم بود و و وعده خداوند محقق خواهد شد به شرطی که  به  پای آرمان های  نظام و رهبری و مردم وفادار بمانیم و جهادی کار کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر