چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۰۱۳
جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: مشکلات پروژه جاده بندر گناوه به گچساران در نشستی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد بررسی و توافقاتی صورت گرفته که برطرف و سرعت بگیرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد محمدی زاده روز پنجشنبه در بازدید از راههای مواصلاتی شهرستان گناوه و دیلم به خبرنگاران اظهارداشت: باتوجه به مشکلاتی که  این پروژه بین استان بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد  وجود داشت، در روز جاری با استاندار آن استان جلسه مشترکی برگزار شد تا بررسی و در برطرف کردن آن توافقاتی صورت گرفت.

وی اظهارداشت: این پروژه مشکلاتی همچنین بلحاظ تامین اعتبار از وزارت راه و شهرسازی و نفت و همچنین در سازمان برنامه و بودجه باید دریافت ردیف ۲۳ داشته باشد  که توافق کردیم به همراه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در تهران آنها را پیگیری کنیم.

استاندار بوشهر افزود: همچنین در روز جاری  از جاده  ورودی شهرستان دیلم از سمت بهبهان بین روستای عامری و شهر دیلم  بازدید شد.

وی بیان کرد: این پروژه در ۳ قطعه توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر فعال است و هرکدام درصد پیشرفت کاری و هم  یکسری مسایل و مشکلاتی دارند که بررسی خواهد شد تا  حل و بتواند سرعت بگیرد.

محمدی زاده گفت: یک پروژه دیگر در شهرستان دیلم که در ۲۲ بهمن امسال کلنگ آن زده شده بود بازدیدی صورت گرفت.

وی افزود: این پروژه ۱۱ کیلومتری  ادامه دو بانده کردن جاده دیلم به سمت شاه عبدالله است که عملیات اجرایی آن شروع شده است و از نزدیک وضعیت فعالیت پیمانکار بررسی شد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: قرار است بازدیدی از مناطق آزادسازی شده سواحل شهرستان گناوه و دیلم که  فرمانداران با کمک دستگاه‌های دیگر و دادستان ها انجام دادند، صورت گیرد.

محور گناوه - دیلم به گچساران ۱۱۸ کیلومتر است که ۶۵ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی استان بوشهر و مابقی در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر