چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۰۶۳
شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

فکرشهر: معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: نظارت بر بازار ویژه نوروز در استان بوشهر تشدید می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، رضا جمالی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم به عنوان یکی از ناظران ما محسوب می‌شوند و انتظار می‌رود در صورت مشاهده هرگونه تخلفی موارد را گزارش دهند.

وی اضافه کرد: طرح تشدید نظارتی در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده و به منظور لزوم کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اجرای از ۱۵ اسفندماه سال جاری آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: بازرسان این سازمان با همکاری نیروی‌های بسیج مردمی به صورت دو شیفت (صبح و عصر) و همچنین در ایام تعطیل نظارت مستمر خواهند شد.

وی افزود: بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای مورد نیاز از قبیل کیف، کفش، پوشاک، لوازم خانگی و واحدهای خدماتی از جمله آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، ماشین شویی، شرکت‌های حمل و نقل مسافر برون شهری در اجرای این طرح در ایام مذکور مورد نظارت بیشتر قرار خواهند گرفت.

جمالی با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌تشدید نظارتی با هدف ایجاد بستر لازم جهت جلوگیری از عدم رعایت حقوق مصرف‌کنندگان خاطر نشان کرد: واحدهای صنفی موظفند نسبت به اقدامات مهم نظیر نصب درج قیمت واقعی مصرف کننده بر روی کالاها، صدور فاکتور فروش و غیره اقدام کنند.

وی اضافه کرد: بازرسان اتاق اصناف، صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی با همراهی کارشناسان اتحادیه‌های صنفی ذیربط و تعزیرات حکومتی، در قالب گشت‌های مشترک بر واحدهای صنفی نظارت بیشتری خواهند داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر