پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۰۸۶
شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۷

فکرشهر: بخشدار ریگ شهرستان گناوه گفت: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای این بخش برای پیشبرد اهداف دولت سیزدهم، برنامه‌ریزی لازم انجام دهند و در این مسیر جهادی و انقلابی عمل کنند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، ضرغام محمدی روز شنبه در جلسه مشترک با دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاهای بخش بندرریگ افزود: آیت الله رئیسی، همواره در زمینه محرومیت‌زدایی و رفع فقر و تبعیض و خدمت‌رسانی به شیوه جهادی و انقلابی تاکید دارد، بر این اساس در این زمینه باید برنامه‌ریزی مدونی برای تحقق پیشبرد اهداف دولت سیزدهم انجام شود.

وی اظهارداشت: با توجه به فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در بخش بندر ریگ، دهیاران باید بر اساس شرح وظایف در راستای توسعه و آبادانی روستاها بکوشند.

محمدی بر اجرای طرح‌های نیمه تمام که موجب توسعه و پیشرفت روستاها در بخش‌های مختلف می‌شود، تاکید کرد.

بخشدار ریگ با اشاره در پیش بودن ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز گفت: فراهم کردن مقدمات و آمادگی به منظور پذیرش مسافران نوروزی در دستور کار جلسه مشترک دهیاران و شوراها قرار دارد.

وی بیان کرد: باید امکانات لازم برای تسهیلات سفر نوروزی به نحوی مهیا شود که در صورت موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا، مسافران و گردشگران در زمان حضور در مناطق شهری و روستایی، مشکلی نداشته باشند و از خدمات دهی مطلوبی برخوردار شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر