سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۰۹۵
شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵

فکرشهر: امام جمعه دیر گفت: بخشنامه‌های تکریم ارباب رجوع به تنهایی کارساز نیست و باید این تفکر در بین افراد نهادینه شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی صبح شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز، گفت: قدردانی از خدمات افراد اخلاق الهی و سیره و روش پیامبر و ائمه اطهار است و از این باب از تلاش‌های معاونین سابق فرماندار و بخشدار سابق آبدان تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت‌ها امانت است، افزود: باید از این پست‌ها امانتداری و به مردم خدمت کرد.

وی عنوان کرد: ما مسئولان باور داشته باشیم که مردم ولی نعمت ما هستند؛ بخشنامه‌های تکریم ارباب رجوع به تنهایی کارساز نیست و باید این تفکر در بین افراد نهادینه شود.

امام جمعه دیر با بیان اینکه خدمت به مردم عبادت است، ادامه داد: مراجعه مردم برای رفع نیازهایشان به ما را قدر بدانیم و در برخورد با مردم سه اصل خوش رویی، خوش گویی و خوش خویی را که نیازمند هزینه نیست، رعایت کنیم.

بزرگترین ظلم به انقلاب ناراضی کردن مردم است

حسینی گفت: انقلاب ما مردمی بود و مردم تا امروز در مقابل خطرها و تهدیدهای دشمن ایستاده‌اند و باید به آنها خدمت کنیم؛ بزرگترین ظلم به اسلام و انقلاب ناراضی کردن مردم است.

وی افزود: امروز کسانی که در این مراسم مسئولیت می‌گیرند باید همراه و پا به پای فرماندار باشند تا ایشان به مسائل کلان شهرستان رسیدگی کنند.

حسینی با تاکید بر داشتن روحیه جهادی در کارها، خاطرنشان کرد: مدیریت و تحرک جهادی نیازمند پذیرفتن مسئولیت‌ها است.

در این آئین از خدمات مسعود تنگستانی و مجتبی اژدرنیا تقدیر و مصطفی فخرایی و علی اخلاقی به ترتیب به عنوان معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی و معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان دیر معرفی شدند.

همچنین ابراهیم درویشی به عنوان بخشدار جدید آبدان جایگزین ابوالحسن گنخکی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر