پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۰۹۹
شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با بیان اینکه بیکاری بالای ۱۷ درصد قابل قبول نیست گفت: استان بوشهر در تسهیل شرایط کسب و کار رتبه ۲۸ کشور را دارد.

به گزارش فکرشهر از دفتر نماینده، عبدالکریم جمیری صبح شنبه در جمع رسانه‌ها اظهار داشت: در راستای توسعه و بهبود وضعیت اشتغال در استان بوشهر باید زمینه لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در استان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه بیکاری بالای ۱۷ درصد برای بخش‌هایی از استان بوشهر قابل قبول نیست تصریح کرد: استان بوشهر در تسهیل شرایط کسب و کار رتبه ۲۸ کشور را دارد که وضعیت بسیار نگران کننده‌ای است.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی دعوت از سرمایه‌گذاران را در زمینه توسعه اشتغال بسیار مهم دانست و افزود: متأسفانه مدیران سابق با عملکرد نامناسب سرمایه گذاران را از استان فراری داده‌اند.

وی ادامه داد: دعوت از سرمایه گذاری بومی کسب مجوز مجتمع فولاد بوشهر با ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری و هزار و ۲۰۰ نفر اشتغالزایی، دعوت از سرمایه گذار فعال در حوزه تولید قطعه خودرو برای سرمایه گذاری و اشتغالزایی برای حداقل هزار و ۴۰۰ نفر در استان بوشهر از جمله پیگیری‌ها است.

جمیری با اشاره به پیگیری برای سرمایه گذاری شستا در استان بوشهر، افزود: بازدید از شرکت‌های تولیدی و صنعتی استان و پیگیری برای حل مشکلات آنها از دیگر اقداماتی است که در زمینه اشتغال انجام شده است.

وی بیان کرد: تلاش برای توسعه آموزش فنی و حرفه‌ای و پیگیری برای ورود نیروهای متخصص بومی در بدنه فنی و مدیریتی شرکت‌های پتروشیمی از جمله اقدامات صورت گرفته برای توسعه اشتغال و کارآفرینی در استان بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر