شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۱۱۰
شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

فکرشهر: رییس شورای شهر بوشهر با اشاره به افزایش قابل توجه بودجه شهرداری بوشهر گفت: سال آینده شاهد تحولات بزرگی در این شهر خواهیم بود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، جعفر پورکبگانی بیان کرد: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری با مبلغ ۱۴۰۰میلیارد تومان به تصویب شورا رسید که نسبت به ادوار قبل رشد بسیار چشمگیری داشته است و در سال آینده شاهد تحولات بزرگی در توسعه و عمران  شهر خواهیم بود.
 
وی عنوان کرد: تمام تلاش ما این است که اتفاقات خوبی در توسعه شهر رقم بخورد و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند «به آینده امیدوارم» با یک امید ژرف بودجه سال آینده شهرداری بوشهر را تصویب کردیم که در پایان سال آینده شاهد باشیم که اتفاقات بزرگی در این شهر رقم خورده است.
 
رییس شورای شهر بوشهر با اشاره به همکاری بسیار خوب دستگاه‌های اجرایی با شورا و شهرداری گفت: استاندار و فرماندار بوشهر بار‌ها اعلام کردند که از هر اقدامی  که در شورا و شهرداری برای پیشرفت و شکوفایی این شهر مد نظر قرار بگیرد حمایت می‌کنیم.
 
وی با قدردانی از فرماندار بوشهر و کمیته انطباق مصوبات شورا گفت: مصوبات شورا در کوتاه‌ترین زمان به تایید کمیته انطباق رسیده و به شورا ارسال شده است.
 
پورکبگانی با اشاره به اجرای طرح آزاد سازی سواحل در شهر بوشهر گفت: این آزاد سازی ظرفیت بسیار خوبی برای گردشگری و تفریح مردم ایجاد کرده، همچنین بازگشایی گذر‌های حیاتی با دیدگاه پدافند غیر عامل، مجوز‌های اولیه آن  گرفته شده و در حال نهایی شدن است که تا اردیبهشت ماه شاهد عملیاتی شدن آن‌ها خواهیم بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر