جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۱۱۵
شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

فکرشهر: جشن نیکوکاری با شعار "عیدی برای همه" با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خانواده‌های نیازمند، همزمان با سراسر کشور در مدارس استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، مدیرکل کمیته امداد خمینی (ره) استان بوشهر در مراسم جشن نیکوکاری در مدرسه سعادت بوشهر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده این مراسم ملی و معنوی ۱۲ اسفند در پایگاه‌های مستقر در میادین و مراکز اصلی شهر‌ها و ۱۳ اسفند ماه در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار و امروز نیز در مدارس استان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی آغاز شد.
 
محمدرضا میری به شیوه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در این جشن نیز اشاره کرد و گفت: خیران می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی این نهاد به نشانی www.emdad.ir و یا با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۰۷۷*۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را در آستانه سال نو پرداخت کنند.
 
به گفته وی، امسال به منظور دسترسی آسان خیرین برای پرداخت کمک‌ها و سهولت مشارکت در برنامه‌های اجرایی این نهاد در قالب جشن نیکوکاری، کد QR مخصوص این جشن طراحی شده است و همشهریان می‌توانند از این طریق نیز در جشن نیکوکاری امسال مشارکت کنند.
 
مدیر کل کمیته امداد استان بیان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، کمک‌های جمع آوری شده هم استانی‌ها قبل از شروع سال نو در بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع می‌شود.
 
وی عنوان کرد: این امکان در شبکه شاد نیز فراهم شده تا دانش آموزان بتوانند به روش غیر حضوری در جشن نیکوکاری شرکت کنند.
 
میری خاطرنشان کرد: پارسال ۱۸ میلیارد تومان در جشن نیکوکاری کمک شد که در آستانه سال نو در اختیار افراد تحت حمایت قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر