پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۱۷۹
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶

فکرشهر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گفت: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان به ۱۴۲ نفر رسید.

به گزارش فکرشهر، دکتر حسن ملکی‌زاده پناه اظهارداشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۳ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که ابتلای ۷ مورد از آن‌ها به کرونا مثبت، قطعی بوده است.

وی افزود: اکنون ۲۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که ۱۴ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دکتر ملکی‌زاده درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده، بیان کرد: امروز ۹ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا ۳ آقا با ۷۷، ۷۶ و ۴۳ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی و کلیوی و ۶ خانم با ۷۸، ۶۸، ۵۳، ۵۲، ۴۷ و ۴۴ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای کلیوی، تنفسی، سرطان، هپاتیت، دیابت و فشار خون در استان بوشهر به ثبت رسید.

تا کنون دو هزار و ۱۱۹ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند و ۱۰۲ هزار و ۴۹۷ نفر هم به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران/فوت ۲۰۱ نفر در شبانه روز گذشته

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در ۲۴ ساعت گذشته ۵هزار و ۵۸۶ بیمار کووید -۱۹ در کشور شناسایی شدند ومتاسفانه ۲۰۱ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

 از دیروز تا امروز ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۵۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۸۹ هزار و ۸۹۲ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۷ هزار و ۹۴۸ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون و ۷۳۰ هزار و ۳۱۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۷۲۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۷ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۷۵۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۴۸ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۹۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۰۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر