جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۲۶۵
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۲

فکرشهر: هفته‌ی فرهنگی و روز برازجان فرصتی است برای معرفی شایسته از ظرفیتهای فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی شهر تاریخی برازجان و ایجاد فضایی مناسب برای شناساندن توانمندیهای این شهر قهرمان‌پرور به مردم دیگر نقاط استان و کشور، به همین دلیل است که هر ساله تلاشهایی برای اجرای برنامه‌های مختلف در سطح شهر برازجان صورت می‌گیرد تا معرفی این شهر به شکل مطلوب‌تری صورت پذیرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری برازجان، روز دوازدهم اسفندماه امسال علاوه بر برنامه‌های اجرا شده در برازجان شاهد حرکت ارزشمندی از جانب یک هنرمند محبوب بوشهری بودیم که با استقبال شهروندان برازجانی مواجه گردید.

حجت محمدی مجری و گوینده‌ی با سابقه‌ی صدا و سیمای مرکز بوشهر در حرکتی خودجوش و در جهت تقویت پیوند دیرینه‌ی مردم بوشهر و برازجان به عنوان بزرگترین شهرهای استان حدفاصل این دو شهر را با دوچرخه طی کرد و با این حرکت روز برازجان را گرامی داشت.
به همین سبب مرتضی قدوسی شهردار برازجان روز یکشنبه پانزدهم اسفندماه با دعوت از این هنرمند هم‌استانی در دفتر خود میزبان وی بود و از حرکت ارزشمند وی تقدیر و تشکر کرد.
در این دیدار که با حضور شبانکاره و جنگی دو هنرمند دیگر استان برگزار شد شهردار برازجان با اشاره به پیوند دیرینه و همبستگی همیشگی میان مردم اقصی‌نقاط استان بوشهر به‌خصوص شهروندان دو شهر بزرگ استان اظهار داشت: ارزشمندترین سرمایه‌ی ما همین دوستی‌ها و پیوندهای ارزشمندی است که میان مردم به‌خصوص اهالی فرهنگ و هنر وجود دارد و همین همدلی است که می‌تواند حرکت رو به رشد استان را سرعت بیشتری ببخشد.

مرتضی قدوسی با اشاره به حرکت شایسته‌ی تقدیر حجت محمدی ابراز امیدواری کرد این دوستیها بتواند زمینه‌ساز تعامل بیشتر هنرمندان و دیگر اقشار اجتماعی بوشهر و برازجان باشد.
حجت محمدی، آرش شبانکاره و محمدرضا جنگی هنرمندان هم استانی نیز طی سخنانی به تمجید از برنامه‌ی جشن روز برازجان پرداخته و اجرای چنین برنامه‌هایی را فرصتی خوب برای ایجاد روحیه‌ی نشاط در شهروندان برازجانی دانستند که می‌تواند در همه‌ی ابعاد زندگی فردی و اجتماعی شهروندان نقش موثری ایفا کند.
در پایان این دیدار که با حضور محراب بنافی، مسیب غریب‌زاده و مهدی بهبهانی سه تن از اعضای شورای اسلامی شهر برازجان برگزار شد مرتضی قدوسی و اعضای شورای شهر با اهدای هدایایی از حرکت فرهنگی و ارزشمند حجت محمدی تجلیل کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر