شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۳۷۶
سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵

فکرشهر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر به ۱۳۳ نفر رسید.

به گزارش فکرشهر، حسن ملکی‌زاده پناه اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که ابتلای ۶ مورد از آن‌ها به کرونا مثبت، قطعی بوده است.
 
وی افزود: اکنون ۱۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که  ۱۳ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.
 
دکتر ملکی‌زاده درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان که تا به امروز اعلام شده، بیان کرد: امروز پس از ۳۲ روز مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در شبانه‌روز گذشته ۴۰ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای ۱۵ مورد به کرونا مثبت، قطعی بوده است.
 
دکترملکی‌زاده گفت: تا کنون دو هزار و 122 نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند. 
 
وی افزود: از آغاز  گسترش کرونا در کشور تاکنون ۱۰۲۶۵۲ نفر در استان به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران/ ثبت ۱۴۴ فوتی و شناسایی ۵۸۴۱ بیمار جدید

بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۵۸۴۱ بیمار کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه در این بازه زمانی ۱۴۴ نفر جان خود را به دلیل ابتلا به این بیماری از دست دادند.

از دیروز تا امروز( ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۰ ) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵۸۴۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۸۸ نفر از آنان بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۰۲ هزار و ۱۵۹ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۸ هزار و ۲۶۰ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون و ۷۴۷ هزار و ۷۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۳۴۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۷ میلیون و ۸۸۴ هزار و ۵۱۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۴۸ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۹۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۰۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر