شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۴۶۲
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۰

فکرشهر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از جانباختن ۴ هم استانی دیگر بر اثر کرونا خبر داد که دو نفرشان واکسن نزده بودند.

به گزارش فکرشهر، حسن ملکی‌زاده پناه تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر را امروز (چهارشنبه ۱۸ اسفند) ۱۳۴ نفر عنوان کرد که ۳۶ نفر از آن‌ها در شبانه روز گذشته بستری شده‌اند.
 
وی با بیان اینکه اکنون ۱۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، افزود: از این تعداد ۱۲ نفرشان در وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ثبت ۴ مورد فوتی جدید بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد که ۲ آقا با ۸۶ و ۵۹ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای مغزی، سکته و فشار خون، آقایی ۳۴ ساله بدون سابقه بیماری زمینه‌ای و خانمی ۷۷ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی و فشار خون بوده‌اند.
 
وی با تاکید بر اهمیت واکسیناسیون، گفت: از مجموع فوتی‌های امروز دو مورد از آن‌ها واکسینه نبودند، که از هم استانی‌های خواهشمندم که در سریع‌ترین زمان واکسیناسیون خود را تکمیل کنند تا شاهد موارد فوتی این چنینی نباشیم.
 
دکترملکی‌زاده عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۳۱ بیمار باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای ۹ مورد به کرونا قطعی بوده است.
 
وی با اشاره به اینکه تا کنون ۱۰۲ هزار و ۷۲۱ مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده است، افزود: تعداد فوتی‌های این بیماری نیز ۲ هزار و ۱۲۶ نفر بوده است.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تاکید کرد: با توجه به ورود مسافران به استان درآخر هفته و نزدیک شدن به شب چهارشنبه آخر سال، از آحاد مردم خواهشمندم موارد بهداشتی را رعایت کرده و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

آخرین آمار کرونا در ایران/  ۱۷۳ تن دیگر جان باختند

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته در کشور، ۱۷۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۸ هزار و ۴۳۳ نفر رسید.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۱۱ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۱۶۷ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۸ هزار و ۴۳۳ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۷۵۴ هزار و ۲۳۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۲۶۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۷ میلیون و ۹۶۱ هزار و ۸۳۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۴۸ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۹۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۰۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر