جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۵۱۰
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۹

فکرشهر: یکی از مدیران میانی استان و ۲ تن از کارشناسان شهرداری‌های شهرستان‌های تابعه استان قزوین به اتهام دریافت رشوه و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر و تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، بنا بر اعلام روابط عمومی بازرسی کل استان قزوین، طی بررسی‌های صورت گرفته بازرسان این مرجع نظارتی ملاحظه شد که مسئول سابق امور مالی و کارشناس فعلی یکی از شهرداری‌های استان قزوین و احدی از کارشناسان یکی دیگر از شهرداری‌های تابعه، در دوره‌های مختلف مالی، مغایر با وظایف قانونی خود در قبال وظایف محوله از مراجعین مربوطه اقدام به اخذ مبالغ نامتعارف می‌کردند.

بنا بر این خبر، در جریان مبارزه با مفاسد اداری، موضوع دریافت رشوه توسط یکی از مدیران میانی استان نیز، به طور ویژه در دستور بررسی بازرسان این بازرسی کل قرار گرفت.

بنا بر گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان قزوین، بازرسان این نهاد نظارتی به محض اطلاع از جرائم مذکور و طی رصد و نظارت‌های دقیق، گزارش‌های لازم را تهیه کرده و سپس با هماهنگی مراجع قضایی دستور جلب و بازداشت افراد خاطی صادر گردید. 
 
گفتنی است پرونده‌های مجرمان یادشده به منظور تکمیل تحقیقات و شناسایی سایر عوامل دخیل در موضوع همچنان مفتوح بوده و پیگیری نتایج حاصل از برخورد قاطع قضایی با عوامل این پرونده‌ها براساس مستندات موجود در دستور کار این نهاد نظارتی خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر