جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۵۵۰
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۷

فکرشهر: استاندار بوشهرگفت: درهمین مدت کوتاه شکل گیری دولت مردمی و انقلابی بارقه‌هایی از امید در حوزه اقتصاد و سرمایه گذاری بین سرمایه گذاران و مردم ایجاد شده است و ما با جدیت به دنبال رونق این حوزه که موجب رونق تولید و ایجاد اشتغال می‌شود هستیم.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد محمدی زاده روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: با وجود شرایط اقتصادی و مقررات فشل حاکم بر فضای کسب و کار تمهیداتی در استان فراهم شده که هر کسی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بخواهد سرمایه گذاری انجام دهد در مدت یک هفته موافقت اصولی و پروانه تاسیس صادر و در یک روز زمین واگذار می‌شود.

وی یادآورشد: محور فعالیت استان در سال ۱۴۰۱، براساس اقتصاد، فرهنگ و علم طراحی و برنامه ریزی شده است.

محمدی زاده با تاکید بر رعایت عدالت در توزیع منابع و اعتبارات در بین شهرستان‌های استان بوشهر بر ضرورت تدوین برنامه متمرکز و نظام مند برای هزینه هایی که در مسئولیت اجتماعی توسط نفت، گاز و پتروشیمی در این استان  انجام می‌شود تاکید کرد.

وی همچنین برضرورت اطلاع رسانی خدمات دولت از سوی مدیران دستگاه‌های اجرای تاکید کرد.

استاندار بوشهر گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در فضای رسانه ای حضور داشته و خدمات دولت و نظام اسلامی را به خوبی اطلاع رسانی کنند چرا که این اقدام آنها بخشی از جهاد تبیین به شمار می رود که باید به خوبی به آن پرداخته شود.

وی تاکید کرد: اینقدر در زمینه اطلاع رسانی خدمات نظام کوتاهی شده که امروز جای حق و باطل عوض شده است.

محمدی زاده در خصوص گردشگری نیز با اشاره به ذخیره مناسب کالا در انبارهای استان و نبود نگرانی در خصوص حضور گردشگران در استان بوشهر افزود: خدمت شایسته به گردشگرانی که این استان را برای ایام نوروز انتخاب می کنند در راستای مهمان نوازی جنوبی ها رسالت ما مسوولان را دوچندان کرده است .

استاندار بوشهر تاکید کرد: خروج مدیران دستگاههای اجرایی در نوروز تنها با اجازه استانداری باید انجام شود.

وی افزود: مدیرانی که جا به جا شده اند با نظر فرمانداران نسبت به معرفی مدیران شهرستانی خود و یا ابقاء آنها با همفکری فرمانداری ها اقدام کنند.

استاندار بوشهر با تاکید بر اتحاد و انسجام مجموعه مدیران دستگاههای اجرایی گفت: اگر مدیران ضعیفی باشیم اما در کنار هم قرار بگیریم می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم اما اگر مدیران قوی باشیم ولی منسجم اقدام نکنیم نمی توانیم کارهای بزرگ و شاخص انجام بدهیم و طعمه شیادها و گرگها خواهیم شد.

وی با تاکید براینکه روش کار ما میدانی است و خیلی اعتقاد به پشت میز نشستن مدیران نداریم افزود: مدیران دستگاههای اجرایی باید هفته ای یک روز در شهرستان‌ها و با توجه به اینکه همه اختیارات، منابع و امکانات در دست وزارتخانه ها قرار دارد باید یک روز نیز در تهران باشند.

محمدی زاده همچنین بر ضرورت برگزاری ملاقاتهای مردمی مدیران تاکید کرد.

وی ادامه داد: بنا است سال آینده با تخصیص هزار میلیارد تومان در حوزه عمران شهری بوشهر شاهد تحولات خوبی باشیم و امید است با توجه به برنامه ریزی انجام شده شاهد اجرای پروژه های خوبی در این شهر باشیم.

محمدی زاده با اشاره به ۲۱ اسفند هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: امروز ایران اسلامی کشوری امن در منطقه به شمار می رود و این امنیت را مرهون ایثار و فداکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر