جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۵۶۰
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷

فکرشهر: احمد محمدی‌زاده گفت: دشمنان ایران و انقلاب اسلامی با رسانه‌هایشان به‌دنبال یأس‌آفرینی هستند و رسانه‌های کشور به‌ویژه صداوسیما باید امیدآفرینی کنند و در کنار مطالبه‌گری از مسئولان، توانمندی‌ها را نیز نشان دهند.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، استاندار بوشهر در نشست با مسئولان صداوسیمای مرکز بوشهر افزود: پهلوی دوم جشن‌های ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را برگزار می‌کرد اما در همان روزگار بیشتر مردم ایران در شرایط معیشتی بسیار پایینی قرار داشتند؛ که برخی رسانه‌های بیگانه تلاش دارند با تطهیر آن دوران، در جامعه یأس‌آفرینی کنند.

احمد محمدی‌زاده افزود: در این دوران و با این شرایط یکی از مهمترین وظایف رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی امیدآفرینی در جامعه است.

او اضافه کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است که اگر این توانمندی‌ها به‌خوبی در رسانه‌های بازتاب داده شوند موجب جذب سرمایه‌گذار و افزایش کارآفرینی و ایجاد اشتغال می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: ما مسئولان استان را موظف به ارائه گزارش کارکرد در رسانه‌ها و البته پاسخگویی به مردم کرده‌ایم و باید مطالبه‌گری به‌حق مردم و رسانه‌ها نیز به‌خوبی پیگیری و رسیدگی شود.

محمدی‌زاده با اشاره به فصل گردشگری استان بوشهر هم گفت: استان دارای طرفیت‌های گردشگری بسیار فراوانی است؛ با توجه به سفرهای نوروزی که در پیش است این ظرفیت‌ها باید به‌خوبی تبلیغ شوند تا گردشگران بیشتری به استان بوشهر مسافرت کنند و از هوا و خدمات استان بهره‌مند شوند.

صداوسیما صدای مردم و حاکمیت برخاسته از مردم است

سرپرست اداره‌کل صداوسیمای مرکز بوشهر هم در این نشست گفت: رسانه ملی در خط مقدم مقابله با جنگ نرم و در جبهه جهاد تبیین است.

مهدی حیدری افزود: صداوسیما به‌عنوان رسانه فراگیر می‌تواند نقش مهمی در توسعه استان داشته باشد و یکی از شعارهای محوری ما نیز توسعه و پیشرفت همه‌جانبه است.

او اضافه کرد: صداوسیما صدای مردم و صدای حاکمیت برخاسته از مردم است که در کنار بازتاب مطالبات و خواسته‌های مردم، خدمات انقلاب و نظام و دولت را نیز پوشش می‌دهد.

حیدری با اشاره به این‌که نشان دادن توانمندی‌های استان باید در قالب فرآورده‌های هنری باشد، گفت: باید توجه مسئولان استان برای افزایش امکانات و روزآمدسازی تجهیزات صداوسیما بیش از این باشد تا این رسانه بتواند با افزایش کیفیت، پاسخگوی نیاز مخاطبان و مطالبات مردم استان باشد.

در این نشست معاونان صداوسیمای مرکز بوشهر نیز دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر