پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۷۶۹
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

فکرشهر: فرماندار بوشهر در جلسه شورای اداری ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه به محدودیت‌های کرونایی طی دو سال گذشته اشاره کرده و یادآور شد: طی این مدت تمامی حوزه‌ها از شیوع این بیماری آسیب دیده‌اند که امیدواریم با تداوم واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نوروز امسال، با حضور گسترده گردشگران در شهرستان بوشهر مواجه شویم.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر، صالح رحیمی با تاکید برلزوم هماهنگی میان دستگاه های عضو ستاد برای اجرایی شدن برنامه ها افزود: کمیته‌های ستاد شهرستان باید برای شرایط حداکثری حضور گردشگران آمادگی لازم را داشته باشند و با برنامه‌ریزی مناسب تمهیدات لازم را در دستور کار قرار دهند و وظایف خودرا برای ارائه خدمات به مسافرین در ایام نوروز انجام دهند.

وی افزود: اعضای کمیته‌های ستاد خدمات سفر برای هماهنگی با دستگاه‌های ذیربط جلسات خود را تشکیل دهند و تصمیمات لازم در خدمات‌رسانی هر چه بهتر به مسافران ورودی شهرستان در این ایام اتخاذ نمایند و لیست کشیک ادارات در ایام برگزاری طرح به دبیرخانه ستاد ارسال نمایند.

 رحیمی بیان کرد: آراسته‌سازی و زیبا سازی فضای شهری و همچنین سامان‌دهی مبادی ورودی و خروجی با همکاری شهرداری بوشهر را از جمله اقداماتی خواند که در دستور کار ستاد خدمات سفر شهرستان بوشهر قرار دارد.


وی همچنین در بحث امنیتی نیز نکاتی را متذکر شد و افزود: انتظارداریم مدیران و مسئولین شهرستان در ایام باقی مانده از سال و هم در سال جدید بحث امنیت اداره شان را به درستی و با ابزار مناسب صیانت کنند هرچند لازم است که بازدید مدیران از ادارات و دستگاه های تحت امرشان در این مدت مستمر و دقیق باشد تا حتی الامکان در خصوص پیشگیری از وقوع جرم همچون سرقت اقداماتی داشته باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید بر اینکه  بخشداران باید در فرصت باقی‌مانده تا نوروز کاستی‌ها در حوزه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی را در حد توان رفع کنند، گفت: نیروی انتظامی از تمامی توان و ظرفیت خود برای برقراری نظم و امنیت در تمامی نقاط شهرستان استفاده کند.

رحیمی متذکر شد: مرخصی تمامی مدیران ادارات و شهرداران از تاریخ 25/12/1400 لغایت 15/1/1401 لغو است زیرا حضور مدیران برای مدیریت هرچه بهتر امور ضروری است، مدیران می‌توانند پس از پایان تعطیلات از مرخصی خود استفاده کنند.

وی افزود: از برپایی چادر در سواحل بوشهر خودداری و پارکینگ‌ها و معابر آماده سازی شوند تا برای مسافران مشکل‌ساز نشوند همچین بنرهای اطلاع رسانی و ایجاد موانع برای حضور نیافتن موتورسواران در پیاده روهای ساحلی جهت ایمنی شهروندان نصب شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر