جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۸۱۲
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تهاجم فرهنگی ذهن‌ها را برای تسلیم فرهنگی هدف می‌گیرد و با ابزار رسانه‌ای از تمام مرزها عبور و در خانه‌ها و ذهن‌ها نفوذ می‌کند.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر دوشنبه در نشست شبکه امامت استان بوشهر با موضوع مسجد جامعه پرداز اظهار داشت: روحانیت نوری است که از پرتو این نور جامعه منور می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این همایش افزود: تهاجم فرهنگی ذهن‌ها را برای تسلیم فرهنگی هدف می‌گیرد و با ابزار رسانه‌ای از تمام مرزها عبور و در خانه‌ها و ذهن‌ها نفوذ می‌کند.

وی گفت: تهاجم فرهنگی به‌دنبال مهندسی ادراکی است تا ساختارهای فرهنگیِ هویت دینی و ملی را از بین ببرد و سرزمین هدف را تجلی افکار و حرکات خود کند.

نشست شبکه امامت استان بوشهر با موضوع مسجد جامعه پرداز امروز دوشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، قائم‌مقام تبلیغ و امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و مدیرعامل بنیاد هدایت و حضور ۳۰۰ روحانی و مبلغ فعال در استان بوشهر در مصلای جمعه بوشهر برگزار شد.

در پایان این همایش از ۱۲ روحانی برگزیده استانی مهرواره اوج با رویکرد خدمت‌رسانی اجتماعی روحانیان و ۱۰ مبلغ برتر استان تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر