جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۸۷۷
سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷

فکرشهر: ۹۰۰ واحد مسکونی روستایی از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی استان بوشهر با حضور احمد محمدی زاده استاندار بوشهر و نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، معاون عمرانی استانداری بوشهر روز سه‌شنبه در این  آیین که در روستای باغک شمالی از توابع شهرستان تنگستان برگزار شد گفت: از سهمیه ۲هزارو ۱۸۹ واحد مسکونی امسال طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در استان بوشهر ۹۰۰ واحد مسکونی احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.

محمد هادی رستمیان افزود: مساحت هریک از این واحدهای مسکونی ۱۰۰ متر مربع است.

وی با اشاره به تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی اضافه کرد: ۹۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث این واحدهای مسکونی پرداخت شده است.

رستمیان گفت: همچنین به تعدادی از این واحدهای مسکونی ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است.

وی یادآور شد: با افتتاح این شمار واحد مسکونی روستایی میزان مقاوم سازی در استان بوشهر به ۵۹ درصد رسید.

رستمیان افزود: ۷۴ هزار و ۱۱ واحد مسکونی روستایی در استان بوشهر وجود دارد که از این تعداد تا کنون ۴۳هزارو ۶۶۶ واحد مقاوم سازی شده است.

رستمیان افتتاح آسفالت معابر ۲۲ روستا به مساحت ۱۱۱هزارو ۷۵۰ مترمربع با ۱۱ میلیارد تومان اعتبار با مشارکت بنیاد مسکن و دهیاریها و افتتاح پنج زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در شهرستان دشتستان با ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار به مساحت ۶هزار متر مربع را از دیگر پروژه‌های افتتاح شده بنیاد مسکن عنوان کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر