شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۹۱۴
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده سالانه باید ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در استان برای نیازمندان به مسکن احداث شودکه برای تحقق این مهم برنامه ریزی لازم انجام شده است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌ زاده درآیین آغاز ساخت یک هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی نهضت جهش تولید مسکن در شهرستان کنگان افزود: تامین مسکن برای نیازمندان و قشر محروم یکی از سیاست‌های دولت انقلابی سیزدهم است و در همین راستا امروز حمایت از پروژه های احداث مسکن از اولویت‌های استان است.  

وی اضافه کرد: براساس ابلاغ و برنامه ریزی انجام شده ۱۰هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی باید در مدت یک سال در استان احداث شود.

استاندار بوشهر اظهار کرد: براین اساس در گام نخست عملیات اجرایی ساخت ۲هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی و درگام دوم یک هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر آغاز شده است.

محمدی‌زاده باتاکید بر سرعت بخشی در ساخت مراحل اول و دوم واحدهای مسکونی طرح جهش تولید مسکن افزود: گام سوم و چهارم نیز به‌زودی به صورت انبوه‌سازی مسکن در استان بوشهر آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: با وجود اهمیت مسکن اما این استان عقب ماندگی‌های قابل توجهی در این بخش دارد که با توجه به سیاست جهش تولید مسکن باید گام‌های موثری در این راستا برداشته شود.

محمدی زاده افزود: اگر موضوع مسکن حل شود بیش از ۶۰ درصد هزینه‌های زندگی افراد جامعه کاهش می یابد و شخص می تواند با مابقی درآمد خود گذران زندگی کند برهمین اساس برابر قانون اساسی مشکل مسکن مردم باید حل شود.

وی بیان کرد: مسکن موتور محرک اقتصاد در جامعه است و اگر فقط این حوزه در استان فعال شود به دنبال آن چرخه تولید، فعالیت، کار و تجارت نیز رونق می‌گیرد.

روز گذشته عملیات اجرایی یک هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان بوشهر در قالب نهضت ملی مسکن در مساحت ۱۵۹هزا رو ۴۷۸ مترمربع آغاز شد.a

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر