جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۹۲۴
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

فکرشهر: دبیر فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور گفت: امسال جایگاه استان بوشهر در ورزش‌های همگانی از رتبه ۱۹ به ۸ کشوری در بین ۳۲ هیات ارتقا یافته است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، محمدرضا فروهی در مجمع عمومی و سالیانه هیات ورزش‌های همگانی استان بوشهر اظهار داشت: به علت شرایط کرونایی درسطح کشور فقرحرکتی بین مردم وجود دارد که این مهم باعث بیش از ۸۰ درصد مرگ و میر‌های بیمار‌های غیر واگیر دار شده است.
 
وی افزود: درسال آینده به بحث بازار یابی اجتماعی از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی برای همگانی کردن ورزش درسطح کشور توجه شده است.
 
فروهی گفت: سرانه ورزش همگانی به ازای هر نفر ۱۳ دقیقه در کشور است که با میانگین آمار جهانی که ۵۱ دقیقه است فاصله زیادی داریم که باید مسئولین کشور یاری گر فدراسیون ورزش‌های همگانی برای افزایش این آمار باشند.
 
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان هم با اشاره به خسارت جبران ناپذیر کرونا به ورزش کشور و استان بوشهر بیان داشت: با تعطیلی مکان‌های ورزشی هیات ورزش‌های همگانی استان با ارائه آموزش‌هایی در فضای مجازی در بین خانواده‌ها برای گسترش ورز‌های همگانی کوشید.
 
احمد بهروزیان فرد افزود: با توجه به اینکه شرایط کرونایی در کشور بهترشده است هیات ورزش‌های همگانی در برگزاری پیاده روی‌های خانوادگی و ایستگاه ورزش صبح گاهی وسایر رشته‌های همگانی برای آحاد جامعه ورزش استان تلاش می‌کند.
 
 رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان بوشهرنیز بیان داشت: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۳۳ رویداد ورزشی در ۱۰ شهرستان استان اجرا شد.
 
 محمد حسین زاهدی فردافزود: با توجه به کم تحرکی استان بوشهر هیات ورزش‌های همگانی استان برنامه‌های ویژه‌ای درسال آینده باهمکاری دانشگاه علوم پزشکی و سایر نهاد‌ها اجرا می‌کند.
 
در این آیین تقویم سالیانه این هیات نیز به تصویب اعضای مجمع رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر