شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۹۳۱
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

فکرشهر: رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر گفت: ۱۸ نفر تا کنون در مراسم چهارشنبه آخر سال یا چهارشنبه سوری مصدوم شده‌اند.

به گزارش فکرشهر، عبدالرحیم دادجو در جمع خبرنگاران گفت: ۱۶ نفر از حادثه‌دیدگان چهارشنبه‌سوری مرد و دو نفر زن بودند. همچنین بیشترین آسیب‌دیدگان مربوط به گروه سنی ۶ تا ۱۸ سال با ۱۰ نفر بوده است.
 
او افزود: ۵ نفر نیز در گروه سنی ۱۸ تا ۲۹ و ۳ نفر در گروه ۲۹ تا ۶۰ سال در این مراسم آسیب دیدند.
 
رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر ادامه داد: دشتستان با ۱۱ نفر بیشترین آسیب دیدگان چهارشنبه آخر سال را داشته است. ۴ نفر در بوشهر و ۳ نفر هم در کنگان در این مراسم آسیب دیده‌اند.
 
به گفته دادجو، ۱۲ نفر از ناحیه دست و ۲ نفر از ناحیه چشم آسیب دیده‌اند. همچنین ۱۴ نفر بر اثر مواد آتش‌زا به سوختگی دچار شده‌اند که۱۲ نفرشان دچار سوختگی سطح ۲ و ۳ هستند.
 
او افزود: ۳ نفر از آسیب دیدگان چهارشنبه سوری، در بخش بستری هستند، ۱۲ نفر به صورت سرپایی درمان شده‌اند و ۳ نفر هم در اورژانس در حال درمان هستند.
 
دادجو افزود: آمبولانس‌های اورژانس پیش بیمارستانی در میدان‌ها و نقاط پرتراکم برای امدادرسانی سریع به مصدومین از ساعت ۱۲  سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ تا پایان تجمع‌های دیشب مستقر شدند.
 
او گفت: همه مراکز درمانی برای پذیرش مصدومان احتمالی از اول تا ۲۹ اسفند در آماده‌باش کامل هستند و فضای کافی برای حضور مصدومان احتمالی و ذخیره اقلام مصرفی و غیر مصرفی مرتبط با اورژانس مراکز درمانی ایجاد شده است.
 
به گفته رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر، آمار مصدومان چهارشنبه‌سوری تاکنون نسبت به پارسال افزایش نداشته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر