چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۹۴۷
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۳

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: اتهام وارده به نمایندگان مردم استان در مجلس مبنی بر دخالت در انتصابات را وارد نمی‌دانم و مسئولیت تمام انتصابات را بر عهده می‌گیرم.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، احمد محمدی زاده  در آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری با اشاره به خدمات ارزشمند نیروهای جهادی در بخش‌های مختلف استان به انتصاب مدیران با ملاک‌های انقلابی و مردمی بودن اشاره کرد و اظهار کرد: در انتصاب مدیران از سایر استان‌ها جلوتریم و مدیران جدید همگی دارای ویژگی‌های انقلابی و جهادی بوده و در روی کار آمدن دولت آیت الله رییسی به نحوی نقش داشتند.

وی با بیان اینکه مردم نقش تاثیرگذاری در روی کارآمدن دولت انقلابی داشتند، افزود: در موضوع انتصابات استان از نمایندگان مردم در مجلس دفاع می‌کنم و اتهام وارده به ایشان مبنی بر دخالت در انتصابات را وارد نمی‌دانم و مسئولیت تمام انتصابات را بر عهده می‌گیرم.

محمدی زاده بیان داشت: نمایندگان استان در مجلس افراد شایسته‌ای هستند و هیچکدام از ایشان برای انتصاب افراد اصراری به من نکردند هر چند در این زمینه پیشنهاد دادند، اما تصمیم گیری نهایی بر عهده بنده بود و مسئولیت انتصابات را بر عهده می‌گیرم.

استاندار بوشهر گفت: برای انتصاب فرمانداران استان، شخصا تصمیم گرفتم ضمن اینکه هماهنگی با نمایندگان استان در مجلس از سفارش‌های بنده به فرمانداران بود.

وی با تاکید بر اتحاد و انسجام در استان تصریح کرد: این استان زخم خورده اختلافات است و نباید بیش از این اجازه دهیم اختلافات به توسعه استان لطمه بزند.

محمدی زاده با اشاره به اینکه با هر پدیده‌ای که امنیت استان را به خطر بیاندازد برخورد می‌کنیم، گفت: بر اساس اعلام وزارت کشور استان بوشهر رتبه دوم تامین امنیت در کشور را پس از استان تهران دارد و این نشان از وجود امنیت در استان است.

استاندار بوشهر افزود: پیگیری جدی برای پروژه راه آهن، انتقال فرودگاه بوشهر، جاده ساحلی بوشهر به گناوه، توسعه بنادر بوشهر، گناوه، ریگ و دیلم، حمایت از گروه‌های جهادی در جهت اجرای طرح‌های مختلف در استان از برنامه‌های مهم استان است.

وی بیان داشت: کارآفرینی، اولویت مهم برای دهیاری‌ها در روستاها خواهد بود که این مهم را در سال آینده با جدیت دنبال خواهیم کرد.

محمدی زاده گفت: سهمیه استان برای ساخت مسکن محرومین در سال آینده ۲۲۹ واحد است و گروه‌های جهادی از ظرفیت‌های خوب استان برای سهیم شده در اجرای این طرح مهم و خیرخواهانه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر