پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۰۲۹
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۶

فکرشهر: در مراسمی با حضور مسئولان، فرهنگیان و دانش‌آموزان از مربیان برتر و دانش‌آموزان مدال‌آور شهرستان دیر تجلیل شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، رئیس آموزش و پرورش شهرستان دیر صبح پنجشنبه در این مراسم گفت: رویکرد آموزش و پرورش در بحث ورزش تربیت محور است نه رقابت محور و در سایر عرصه‌ها نیز هدایت و کشف استعدادها را با رویکرد تربیتی دنبال می‌کنیم.

احمد عبدالله زاده اضافه کرد: خوشبختانه امسال نیز همچون سال‌های گذشته در زمینه تربیتی و کشف استعدادها در حوزه‌های مختلف علمی، ورزشی، قرآنی و هنری موفقیت‌های زیادی رقم خورده است.

وی عنوان کرد: زمینه سازی این موفقیت‌های بین المللی و ملی به همت و تلاش مربیان و معلمان در مدارس پایه گذاری شده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت: تشکیل کارگاه‌ها و کسب عناوین مختلف در حوزه تربیت بدنی و بهداشت نتیجه تعامل همکاران با مدرسه و خانواده‌ها است که کسب مقام اول دو و میدانی دختران شهرستان در استان و راهیابی به مسابقات کشوری یکی از این موفقیت‌ها است.

وی بیان کرد: در زمینه سواد حرکتی از شاخص‌ها عبور کردیم و اکنون بیش از ۴۰ درصد دانش آموزان شهرستان تحت پوشش قرار دارند.

عبدالله زاده تاکید کرد: به دنبال ورود سواد حرکتی به خانواده‌ها هستیم تا افتخارآفرینی بهتری در همه حوزه‌ها بویژه ورزش داشته باشیم.

امام جمعه دیر با تبریک به دانش آموزان مدال آور، گفت: امیدوارم روزی که امام زمان (عج) ظهور کردند مدال اخلاق، درست کاری، صداقت و وفاداری به ارزش‌های اسلامی بر سینه شما دانش آموزان نصب کنند.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی افزود: شما دانش آموزان آینده سازان هستید و امید می‌رود از یاران امام زمان (عج) باشید.

وی با اشاره به لزوم توجه دانش آموزان به سه اصل تحصیل، تهذیب و ورزش، تاکید کرد: سال جدید همراه با موفقیت و عزت برای شما باشد و با الهام از رویش طبیعت در مسائل مختلف زندگی خود تحول ایجاد کنیم.

در این آئین از ۵۳ نفر از دانش آموزان مدال آور و مربیان تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر