چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: امسال تلاش داریم اعتبار ویژه‌ای برای تکمیل حوزه علمیه خواهران اختصاص داده شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو صبح شنبه در جمع مسئولان شهرستان دشتی اظهار داشت: در سال گذشته توجه خوبی به بخش فرهنگ وهنر شده به طوری اعتبارات خوبی برای این بخش تامین اعتبار شده است.\n\nوی در خصوص حوزه علمیه خواهران خورموج نیز گفت: در سال گذشته یک میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها به این پروژه اختصاص داده شد و امسال نیز به صورت ویژه دیده خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۹۰۴
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: امسال تلاش داریم اعتبار ویژه‌ای برای تکمیل حوزه علمیه خواهران اختصاص داده شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو صبح شنبه در جمع مسئولان شهرستان دشتی اظهار داشت: در سال گذشته توجه خوبی به بخش فرهنگ وهنر شده به طوری اعتبارات خوبی برای این بخش تامین اعتبار شده است.

\n\n

وی در خصوص حوزه علمیه خواهران خورموج نیز گفت: در سال گذشته یک میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها به این پروژه اختصاص داده شد و امسال نیز به صورت ویژه دیده خواهد شد.

\n\n

مهرجو با بیان اینکه تکمیل ساختمان حوزه علمیه خواهران و برداران در اولویت پروژه‌های سال جاری قرار دارد، تصریح کرد: امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم هر چه زودتر شاهد بهره برداری از این پروژه ها باشیم.

\n\n

وی با بیان اینکه این شهرستان در عالم‌پروری در استان بوشهر پیشتاز بوده، خاطر نشان کرد: شهرستان دشتی با داشتن عالمانی بزرگ نقش مهم خود را در این عرصه در تاریخ ثبت کرده است.

\n\n

طلاب خواهر فارغ التحصیل در مدارس بکارگیری شوند

\n\n

به نوشته ی مهر، مدیر حوزه علمیه فاطمیه خواهران شهرستان دشتی نیز با تقدیر از حمایت های امام جمعه خورموج و فرماندار دشتی، اظهار داشت: حوزه خواهران فاطمه شهر خورموج در سال ۸۹ راه اندازی شده که هم اکنون ۵ سال از آن می گذرد.

\n\n

اکرم غیب الهی افزود: هم اکنون ۱۶۰ طلبه خواهر در این مرکز در حال تحصیل هستند و ۷۰ نفر دیگر نیز امسال پذیرش خواهند شد که نیاز است با توجه به کمبود مکان در روند ساخت پروژه ساختمان این حوزه تسریع شود.

\n\n

وی بیان کرد: با توجه به اینکه امسال تعدادی از طلاب خواهر فارغ التحصیل خواهند شد از آنها به عنوان مشاوره های دینی در مدارس بکارگیری شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر