پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۰۴۴
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۷

فکرشهر: استاندار بوشهر استفاده دستگاه‌های دولتی از ظرفیت‌ تهاتر برای تسویه بدهی‌های خود را یک ضرورت دانست و گفت: این مهم یک ظرفیت بسیار مناسب است که مدیران می‌توانند با استفاده از آن، بدهی‌های دستگاه‌های خود را به پیمانکاران تسویه کنند.
به گزارش فکرشهر از تسنیم، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با تبریک نیمه شعبان سالروز میلاد با سعادت امام زمان (عج) و با قدردانی از تلاش مدیران در عرصه‌های مختلف خدمات‌رسانی اظهار داشت: اجرا طرح‌های تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر تسریع یافته به گونه‌ای که موافقت اصولی و پروانه تأسیس برای واحدهای تولیدی در یک هفته صادر می‌شود.

وی واگذاری زمین پس از صدور موافقت اصولی و پروانه تأسیس در مدت یک روز را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده سال آینده در عرصه تولید، اشتغال و صادرات تحول اساسی ایجاد می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه برای سال 1401 بیشترین رشد اقتصادی را برای استان بوشهر در نظر گرفته شده است افزود: در نهضت ملی مسکن امسال تحول مهمی رقم خورد و در استان بوشهر تاکنون در 2 مرحله 4 هزار و 200 واحد مسکونی ساخت آن آغاز شده است.

محمدی‌زاده استفاده دستگاه‌های دولتی از ظرفیت‌ تهاتر برای تسویه بدهی‌های خود را یک ضرورت دانست و افزود: امسال ظرفیت خوبی در این عرصه فراهم شد که برخی دستگاه‌ها موفق به استفاده بهینه از آن شدند ولی برخی دستگاه‌ها خوب عمل نکردند.

وی تشویق دستگاه‌های استفاده کننده از تهاتر مالیاتی را مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان کرد: این مهم یک ظرفیت بسیار مناسب است که مدیران می‌توانند با استفاده از آن، بدهی‌های دستگاه‌های خود را به پیمانکاران تسویه کنند.

وی با تأکید بر تحقق رشد اقتصادی مورد نظر گفت: دستگاه‌های اجرایی در سال آینده بر اساس برنامه تدوین شده طرح‌ها و سیاست‌های خود را اجرایی کنند تا  رشد اقتصادی ابلاغی محقق شود.

استاندار بوشهر استفاده از ظرفیت بانک‌ها را مورد تأکید قرار داد و گفت: بانک‌ها باید نقش خود را در پشتیبانی از طرح‌ها بیشتر کنند تا بر اساس برنامه زمانبندی طرح‌ها تکمیل شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر