شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۰۶۴
جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

فکرشهر: مدیرکل عشایر استان بوشهر از رشد ۵۹۲ درصدی اعتبارات عشایر این استان به نسبت سال گذشته خبر داد و گفت: در سال جاری ۱۱ میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکلات عشایر مصوب شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالمحمد امین زاده عصر پنج شنبه در نشست شورای عشایری استان بوشهر از رشد ۵۹۲ درصدی اعتبارات عشایر این استان به نسبت سال گذشته خبر داد و گفت: در سال جاری قریب به ۱۱ میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکلات عشایر مصوب شده که تاکنون هشت میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل عشایر استان بوشهر با اشاره به نقش عشایر در اقتصاد جامعه اظهار داشت: در حال حاضر ۴۵ درصد دام استان معادل ۴۵۰ هزار رأس مربوط به عشایر است.

وی افزود: ارزش تولیدات سالانه عشایر استان ۷۶۰ میلیارد تومان است.

امین زاده با بیان اینکه ۱۹ درصد جمعیت عشایری استان در این شهرستان است، بیان کرد: به دلیل خشکسالی‌های متعدد در چند سال اخیر زندگی عشایر تحت تأثیر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: آبرسانی به عشایر شهرستان با سه دستگاه تانکر به صورت مستمر در حال انجام است که بزودی تانکر جدید نیز به این شهرستان اختصاص داده خواهد شد.

مدیرکل عشایر استان بوشهر از رشد ۵۹۲ درصدی اعتبارات عشایر این استان به نسبت سال گذشته خبر داد و گفت: در سال جاری قریب به ۱۱ میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکلات عشایر مصوب شده که تاکنون ۸ میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرده است.

وی از تخصیص ۷۶ درصد اعتبارات عشایری استان خبر داد و گفت: ۱۴۳ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات ملی اختصاص یافته که تاکنون ۶۹ درصد آن تخصیص پیدا کرده است

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر