جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۰۷۳
جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸

فکرشهر: فرماندار کنگان گفت: در سال جدید تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی در ادارات باید در اولویت تمامی مدیران شهرستان کنگان باشد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد غریبی پنج شنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان اظهار داشت: افرادی به عنوان ارباب رجوع داریم‌که به ما مراجعه کرده و از عدم پاسخگویی به کارهای آن‌ها در یک اداره انتقاد کردند.

فرماندار شهرستان کنگان افزود: در سال جدید تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی در ادارات باید در اولویت تمامی مدیران شهرستان کنگان باشد.

نماینده عالی دولت در کنگان به کلنگ زنی ۵۰۰ واحدی طرح ملی مسکن اشاره و بیان کرد: این یک اتفاق بسیار بزرگ و مبارکی است که دیروز با حضور استاندار بوشهر در شهرستان رقم‌خورد و امیدواریم‌که این پروژه با پیگیری جدی بنیاد مسکن طبق موعد مقرر تحویل داده شود.

غریبی بیان کرد: در طرح ملی مسکن و همچنین سایر طرح‌ها ادارات باید شفاف سازی لازم و کافی را داشته باشند تا ابهاماتی برای مردم ایجاد نشود.

وی به ایام تعطیلات سال جدید اشاره کرد و گفت: حتماً در این ایام مدیران ادارات در شهرستان حضور داشته باشند چرا که طبق پیش بینی انجام شده امسال گردشگران زیادی را خواهیم داشت.

فرماندار شهرستان کنگان عنوان کرد: مصوبات‌جلسات ستاد سفر به خوبی پیگیری و انجام شود تا حضور میهمانان نوروزی در کنگان با خاطره خوبی همراه شود.

رئیس شورای اداری کنگان ادامه داد: پاسخگویی مدیران به رسانه‌ها مورد تاکید ما است چرا که رسانه‌ها برای ما بسیار مهم و این پاسخگویی خود بخشی از جهاد تبیین است.

غریبی بر تزریق دز سوم واکسن کرونا تاکید کرد و گفت: مدیران ادارات و کارمندانی که اقدام به تزریق دز سوم واکسن‌کرونا نکرده‌اند حتماً اقدام کنند و مردم را نیز به تزریق آن ترغیب کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: نقاط حادثه خیز موجود در شهرستان قبل از ایجاد حادثه شناسایی و مشکل آن‌ها رفع شود.

نماینده عالی دولت در کنگان گفت: برای سال آینده حتماً مدیران ادارات، برنامه کاری خود را تهیه و ارائه کنند تا ما بر حسب این برنامه کاری ارزیابی‌های خود را انجام دهیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر