جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۰۹۰
جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۴

فکرشهر: امام جمعه خورموج گفت: فیش های نجومی آب مردم شهرستان دشتی را به ستوه آورده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های امروز نماز جمعه خورموج با تبریک میلاد سراسر نور حضرت صاحب الزمان (عج) به حمله سپاه پاسداران به مرکز جاسوسی و شرارت رژیم صهیونیستی در اربیل عراق اشاره کرد و اظهار داشت: این حمله مقتدرانه سپاه که دقیقاً رأس ساعت یک و ۲۰ دقیقه (ساعت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) انجام شد.

وی افزود: این حمله یک بار دیگر ثابت کرد که قدرت موشکی ایران بزرگترین خطر نظامی برای آمریکا و اسرائیل است. این حمله نشان داد که تمرکز و اصرار غربی‌ها بر برنامه موشکی ایران به‌چه علت بوده است.

امام جمعه خورموج بیان کرد: سپاه پاسداران می‌توانست از خاک سوریه حمله را تلافی کند اما مخصوصاً از خاک ایران به‌اهداف صهیونیستی حمله کرد تا نشان دهد از این پس هرگونه حمله را مستقیماً و بدون تعارف تلافی خواهد کرد.

آل‌سعود مادر تروریست‌ها است

وی با محکوم کردن جنایت اخیر آل سعود در بزرگترین اعدام دسته‌جمعی نیم قرن بیان کرد: متأسفانه آل‌سعود که خودش در دنیا به‌عنوان مادر تروریست‌ها شناخته می‌شود اما در سال‌های اخیر شیعیان را به‌بهانه حمایت از تروریسم دستگیر و اعدام کرده است.

زاهددوست خاطرنشان کرد: اخیراً بزرگترین اعدام دسته‌جمعی نیم قرن ۸۱ نفر از جمله ۴۱ شیعه به‌جرم واهیِ فعالیت‌های تروریستی و به جرم واقعی حق خواهی و عدالت طلبی اعدام شدند.

وی گفت: علت بی‌پروایی آل‌سعود در ارتکاب این جنایت‌ها، حمایت‌های همه‌جانبه آمریکا و سکوت قدرت‌های جهانی در قبال پرداخت دلارهای سعودی است چرا که آمریکا و غرب که ادعای حقوق بشری آنان گوش فلک را کر کرده نه تنها در برابر سرکوب و اعدام شیعیان عربستان موضعی نگرفته‌اند بلکه حتی آل‌سعود را به این جنایت‌ها تشویق هم می‌کنند.

امام جمعه خورموج با بیان اینکه فیش‌های نجومی آب است که مردم را به ستوه آورده است افزود: در این شرایط سخت اقتصادی روش غیر عادلانه‌ای در فیش‌های آب وجود دارد که فشار را به مردم بیشتر کرده و لازم است تجدید نظر شود.

فشار به مردم کمتر شود

وی تاکید کرد: حداقل در این چند ماه اخیر سه مرتبه این نگرانی مردم را تذکر دادیم اما آقایان فشار به مردم را کم که نکردند بلکه روز به روز به مردم فشار بیشتری وارد می‌کنند.

زاهددوست تصریح کرد: مطرح کردن منزل مسکونی یک روستایی به عنوان اقامتگاه غیر دائم ظلم آشکار مردم روستاها است. فرماندار شهرستان به این موضوع ورود کنید و این ظلم آشکار به مردم خاتمه دهید.

وی ادامه داد: منظور از اقامتگاه غیر دائم تفریحگاه‌ها و باغ ویلاهای است که مصرف بی رویه‌ای دارند و منزل مسکونی مردم در یک روستای محروم در تعریف اقامتگاه غیر دائم نمی گنجد.

امام جمعه خورموج افزود: پیشنهاد می‌کنم آقایان یک بار دیگر دقیق شناسایی و بررسی‌هایی لازم را انجام دهند بر اقامتگاه‌های پرمصرف و تفریحگاه‌های واقعی سخت گیری کنند اما منازل مسکونی مردم را از لیست اقامتگاه غیر دائم خارج کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر