جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۱۱۲
جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸

فکرشهر: امام جمعه دیر گفت:حملات موشکی و وجود موشک‌های نقطه زن ما امروز یکی از عوامل بازدارنده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندر دیر با تبریک نیمه شعبان و میلاد امام زمان (عج)، با بیان اینکه انتظار فرج امیدآفرین است، اظهار داشت: برخلاف تبلیغات مستکبرین که به کشورهای مختلف القا کرده‌اند که باید در برابر آنها تسلیم باشند، بر اساس آیات و روایات روزی حکومت صالحان در جهان مستقر خواهد شد.

امام جمعه دیر افزود: حکومت امام زمان (عج) جهانی است و دین اسلام در آن دوران گسترش می‌یابد و امنیت پایدار بر جهان حاکم می‌شود.

وی با اشاره به برقراری عدالت در همه عرصه‌ها در دوران ظهور، یادآور شد: همچنین زمان امام زمان (ع) فقر از بین می‌رود.

امام جمعه دیر افزود: با ظهور امام زمان (عج) مردم به غنای روحی می رسند.

وی ادامه داد: گاهی اوقات عملکرد و سیاست‌های مسئولین باعث شده مردم نسبت به آینده احساس اطمینان نداشته باشند.

حسینی با تاکید بر اینکه همواره باید امیدوار باشیم، عنوان کرد: البته خودمان نیز باید زمینه ساز ظهور باشیم.

وی با اشاره به در پیش بودن سال نو، گفت: علاوه بر خانه تکانی، دل خود را از کینه پاک و نقاط قوت خود تقویت و نقاط ضعف را از بین ببریم.

امام جمعه دیر افزود: سنت‌های حسنه نوروز را با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام دهیم و در دید و بازدیدها مسائل شرعی را رعایت کنیم.

حسینی درباره روز جهانی آب، خاطرنشان کرد: الان با مشکل کم آبی و خشکسالی مواجه هستیم، من خطابم اول به مسئولین است که هم در اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی دیر باید تلاش کنند و هم در راه اندازی آب شیرین کن تعجیل و تسریع شود و مردم هم تا جایی که می‌توانند در مصرف آب صرفه جویی کنند.

وی تاکید کرد: نقش حوزه‌های علمیه در تبلیغ دین و ترویج فرهنگ اهل بیت و اسلامی بی بدیل است؛ خانواده‌ها فرزندان خود را به سمت حوزه‌های علمیه سوق دهید.

خطیب جمعه دیر با اشاره به دهه نکوداشت مساجد، افزود: مساجد سنگر هستند و باید آنها را حفظ و به نحو شایسته استفاده کنیم و بانیان مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری برای ماه رمضان برنامه ریزی کنند.

وی با تبریک موفقیت سپاه در حمله موشکی به پایگاه شرارت رژیم صهیونیستی، بیان کرد: به رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهیم در صورتی که بخواهد این شرارت‌ها را از خاک عراق علیه ایران بار دیگر تکرار کند با پاسخ قاطع و کوبنده و ویرانگر مواجه خواهد شد.

حسینی عنوان کرد: سپاه در بیانیه خود این اطمینان را به مردم دادند که به احدی اجازه تجاوز به خاک ایران اسلامی را نخواهند داد.

وی افزود: ما ضمن اینکه خواستار تعامل سازنده با کشورهای همسایه هستیم اما توقع داریم خاک آنها پایگاه دشمن برای ایران اسلامی نباشد.

امام جمعه دیر خاطرنشان کرد: حملات موشکی و وجود موشک‌های نقطه زن ما امروز یکی از عوامل بازدارنده است و اینکه در سال‌های اخیر دشمنان ما آمریکایی‌ها دنبال برجام ۲ و ۳ بودند حالا معلوم می‌شود علت این اصرارها چه بوده است.

وی ابراز کرد: ایران اسلامی بدون توجه به حرف‌های دشمنان با همین سلاح‌های پیشرفته دمار از روزگار دشمن درخواهد آورد.

حسینی بیان کرد: حملات موشکی به پایگاه شرارت رژیم صهیونیستی در خاک عراق از یک سو و کشف و شناسایی و انهدام تیم خرابکاری این رژیم در تأسیسات فردو و حملات سایبری به مراکز حساس این رژیم در ۴۸ ساعت نشانگر فعال بودن ایران اسلامی در همه عرصه‌ها است و زمان بزن در رو تمام شده است.

وی با محکوم کردن شهادت جمعی از مسلمانان و شیعیان به دست رژیم آل سعود، افزود: از مجامع جهانی و کشورهایی که همواره شعار دفاع از حقوق بشر سر می‌دهند، می‌پرسیم چرا برخورد دوگانه چرا نسبت به ملت مظلوم یمن و عربستان بی تفاوت هستید اما اگر در اوکراین مسئله‌ای پیش بیاید همه چیز را بهم می‌ریزید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر