چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۱۹۲
شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳

فکرشهر: سخنگوی شورای اسلامی بندر دیر با اشاره به فرسودگی شبکه آبرسانی دیر گفت: مردم و مسئولین خواستار تسریع در اجرای پروژه آبشیرین کن هستند.

به گزارش فکرشهر، حسین ربی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تبریک سال نو، اظهار داشت: خبرنگاران در مسائل کلان شهر صدای رسای ما باشند تا بتوانیم برای آبادانی شهر قدم برداریم.

سخنگوی شورای اسلامی بندر دیر افزود: یکی از معضلات اساسی شهر دیر مشکلات حوزه آب است که با توجه به فرسودگی شبکه آبرسانی نیاز است اقدام اساسی در این زمینه انجام شود.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولین خواستار تسریع در اجرای پروژه آبشیرین کن هستند، تاکید کرد: انتظار می‌رود با مطالبه گری خبرنگاران در کنار تلاش مسئولین پروژه آبشیرین کن دیر به سرانجام برسد.

ربی، درباره مشکلات بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر، عنوان کرد: همشهریان ما بارها نگرانی خود از نبود پزشک عمومی در بیمارستان بیان کرده‌اند که خوشبختانه این مشکل حل شده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر راه اندازی بخش‌های سی تی اسکن، جراحی و حضور پزشک بیهوشی در بیمارستان مطالبه جدی ما است.

استاندار نگاهش به دیر را تغییر دهد

سخنگوی شورای اسلامی بندر دیر با بیان اینکه استاندار بوشهر نگاه خود به شهرستان دیر را تغییر دهد، گفت: سال‌ها نگاه‌ها به دیر آمیخته به تحقیر بوده در حالی که ما انتظار داریم نگاهی ویژه، عمیق‌تر و اصولی‌تر به شهرستان دیر داشته باشند.

وی افزود: یکی از اولویت‌های شورای دور ششم دیر، ساماندهی وضعیت معدن زباله بوده است که با پیگیری‌های صورت گرفته به زودی این مهم محقق می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی بندر دیر افزود: در راستای ساماندهی آرامستان دیر بعد از ایام نوروز قطعه جدید راه اندازی می‌شود تا از حداکثر فضای موجود استفاده شود.

ربی، خاطرنشان کرد: آغوش ما برای شفافیت باز است و پیگیر حضور خبرنگاران در جلسات شورای شهر هستم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر